{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

min mors kat er blevet sterealiseret {{forumTopicSubject}}

hejsa

vil fortælle om en rigtig god oplevelse min mor og jeg har haft idag, min mor skulle ha hendes lille misling silke http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7987 sterealiseret idag og jeg skulle så agere chauffør.
det skulle så gøres hos holme dyreklinik.
det var allertiders dyrelæge som fortalte helt præcist hvad der skulle ske, hvordan og hvorledes man skulle gøre bagefter osv osv. han var osse helt fantastisk overfor silke og lod mere el mindre hende bestemme tempoet netop for ikke at gøre hende bange osv.
da vi hentede hende kl 15.20 var hun vågen og virkede frisk ihvertfald i betragtning af den tur hun lige havde været igennem, han viste os stedet hvor han havde syet osv, det var ca 4 cm langt og syet med 4 sting, selve "såret" var pænt og rent. igen fortalte dyrlægen forholdsregler osv og tog sig alt mulig tid til spørgsmål osv.
ka varmt anbefale denne dyrlæge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min mors kat er blevet sterealiseret
  • #1   1. apr 2008 tigger
    Kan du lokkes til at afsløre, hvem denne dyrlæge er? og hvor i landet, I befinder jer? Man vil jo gerne kunne anbefale andre at bruge en god dyrlæge;-)

• #2   1. apr 2008 dkkorat: sagtens, jeg har endda været så flink at skrive det i det første indlæg*SS*
    men ellers er hans hjememside da lige her
    vil osse sige at han osse er den billigste i århus hvis man ellers ser bort fra dr død.

(link fjernet)

• #3   1. apr 2008 Tigger
    Jeg opfattede ikke navnet i 1.indlæg :sorry: Tak for linket!
    (Det er da ellers noget af et navn, den dyrlæge har - hvordan udtaler man det? Hrolv? Er han fra Island eller Færøerne?)

• #4   1. apr 2008 aner ikke hvordan hans melelmnavn udtales, han præsentere sig som jan larsen og han talte helt fint dansk uden særlig accent

• #5   1. apr 2008 Endnu en god omtale af Holme Dyreklinik smiley
    Jeg har kun 8 minutter i bus til Tranbjerg-dyrlægens dør (og det er jo så praktisk) men vil nu overveje Holme Dyreklinik igen igen.

Kommentér på:
min mors kat er blevet sterealiseret

Annonce