{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

En lille Joke fra en franskmand {{forumTopicSubject}}

En lille Joke fra en franskmand der bor her i DK.

YOU KNOW YOU'VE BEEN IN DENMARK TOO LONG, WHEN:

You think its normal to pick up a girl/boy in a pub, walk her/him to her/his bike and ride with her/him back home.

You go to the supermarket and buy three good beers and 10 not too good ones.

You honestly believe that the distance between Copenhagen and Aarhus is long.

The first thing you do on entering a bank/post office/pharmacy etc. is to look for the queue number machine.

You accept that you will have to queue to take a queue number.

When a stranger on the street smiles at you, you assume that:

a. he is drunk;
b. he is insane;
c. he is American;
d. he is all of the above.

Can't remember when to say "please" and "excuse me".

You start to believe that if it weren't for Denmark's efforts, the world would probably collapse pretty soon.

You know the meaning of life has something to do with the word "hyggelig".

You are very surprised when you receive compliments about ANYTHING - including your appearance/clothing! In fact when you do, you find it suspicious and start thinking they might have ulterior motives.

You've completely forgotten what a "date" is - no one ever comes to pick you up and unexpected gifts are VERY unexpected.

You don't think it strange that no one ever comes by to visit without being invited and you never show up at any one's place unannounced either.

You wouldn't dream of coming even 10 minutes early to a party. (Once around the block is always an alternative)

You find yourself lighting candles when you have guests - even if it is brightly sunny outside and 20 degrees.

Don't we love Denmark??!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille Joke fra en franskmand
  • #1   30. jan 2008 Hihi..

Fandt lige den her..

http://ihimlen.dk/index.php?i=Sjov-Info&u=IkkeKastrere

• #2   30. jan 2008 lige til at få røde ører af..... hvorfor er vi sådan????? pinligt

• #3   30. jan 2008 hehe Zabrina...den var også fin *G*

• #4   30. jan 2008 Og en fra en Dansker boende i Frankrig

Nu da 2007 er ovre vil jeg bare benytte lejligheden til at takke for alle e-mails jeg har modtaget.

Tak til hvem det nu var der sendte mig den om rottelort i limen på konvolutterne. Takket være den, må jeg nu bruge en våd klud hver gang jeg skal lukke et brev. Og af samme grund må jeg nu vaske enhver dåse jeg skal åbne.

Jeg har nu heller ingen opsparing mere. da jeg har sendt det hele til den syge pige (Penny Brown) som er ved at dø på hospitalet for 1.387.258. gang.

Jeg har nu slet ingen penge.. men det vil ændre sig så snart jeg modtager de 50.000 kr. Microsoft vil sende mig for at have deltaget i deres specielle e-mailprogram. Eller fra den senior bankagent i Nigeria som vil dele 7 mio. $ med mig, som blev efterladt af en glemt slægtning der døde i et færdselsuheld.

Jeg behøver heldigvis ikke bekymre mig om min sjæl, da jeg har 363.214 engle der passer på mig og St. Helena der vil opfylde alle mine ønsker.

Jeg bruger ikke længere kræftfremkaldende deodoranter, selvom jeg lugter af gnu på en varm fugtig dag.

Takket være jer har jeg lært at mine bønner kun bliver hørt hvis jeg videresender min e-mail til mindst 7 personer indenfor 5 minutter.

Takket være jeres bekymringer drikker jeg ikke Coca Cola længere fordi det kan rense kalk af et toilet.

Jeg kan ikke længere fylde benzin på bilen uden at holde øje med om en seriemorder kravler ind på bagsædet mens jeg tanker op.

Jeg svarer ikke på sms, da det vil koste mig 25.000 at svare til nogle bestemte numre.
    Og takket være et glimrende råd kan jeg ikke engang samle en 50'er op, tabt i en parkeringskælder, fordi der sikkert ligger et sexmonster under bilen klar til at gribe mine ben.

Hvis du ikke sender denne mail til mindst 144.000 personer indenfor de næste 70 minutter, vil en stor due med diarre lande på dit hoved kl. 17 i eftermiddag, og lopper fra 12 kameler vil invadere din ryg og forårsage en behåret røv.

Forresten.. en sydamerikansk student har efter lange studier opdaget at kun mennesker med lav IQ som sjældent har sex, altid læser deres e-mails med hånden på musen.

Det kan ikke betale sig at flytte den nu.. det er allerede for sent ;o)

Ha det godt alle sammen ;o

• #5   30. jan 2008 hihi.
    hvaffor en mus smiley

Kommentér på:
En lille Joke fra en franskmand

Annonce