{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

en lille frækkert(joke) {{forumTopicSubject}}

En ung mand ville købe en julegave til sin kæreste. Da de ikke havde kendt hinanden særlig længe, bestemte han sig for et par handsker, da han følte at det ville være passende romantisk, men ikke for personligt.

I selskab med kærestens søster gik han i Magasin og købte et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv.

Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne, og han pakken med trusser. Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste, sammen med følgende tekst:

"Jeg har valgt disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger korte og de er meget nemmere at tage af.. Dem jeg har valgt er i en sart farve, men damen som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste 3 uger og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine, og de passede hende udemærket.

Jeg ville ønske jeg kunne være der, for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem inden vi ses igen..

Husk at blæse luft i dem, inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt blive fugtige under brug - tænk på hvor ofte jeg kysser dem igennem året. Jeg håber, du vil have dem på for mig fredag aften når vi ses...

P.S. Den sidste mode er, at bære dem nedrullet med lidt pelskant synlig..."

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille frækkert(joke)
  • #1   12. jun 2006 LOL....

• #2   12. jun 2006 HA HA total funny.!

• #3   12. jun 2006 hehe- kan du ikke flere.. Sidder og laver spansk oplæg, så kunne godt bruge lidt underholdning;-)

• #4   12. jun 2006 Hehe ..

• #5   12. jun 2006 Jeg kan altså også en...

To ældre damer sidder, og nyder en smøg og en drink, på en bænk uden for
    plejehjemmet da det begynder at regne.

Den ene ruller et kondom ud, trækker det ned over smøgen og fortsætter med
    at ryge.

Maude: Hvad er det??

Erna: Det et kondom, på den måde bliver cigaretten ikke våd.

Maude: Hvor har du fået fat i det henne?

Erna: Jamen, dem kan man da købe i alle butikker.

Dagen efter parkerer Maude rulatoren nede ved apoteket, hun går ind og
    spørger efter en pakke kondomer.

Apotekeren, der tydeligvist undrer sig over hvad en ældre dame på 81 skal
    bruge kondomer til, spørger lidt forlegent:
    Hvilket mærke ønsker de?

Maude: Det er lige meget, bare de passer på en Camel.

Hehe

Naja

• #6   12. jun 2006 her er lidt mere fra den sjove skuffe

Når Anders fogh er død

En dag et stykke ude i fremtiden: Anders Fogh er død, og ankommer til paradiset, hvor han bliver mødt af Skt. Peter.

Skt. Peter så lidt forlegen ud.
    "Øhm, velkommen", får han omsider fremstammet.

"Tak!" sagde Anders, "jeg tænkte nok at jeg ville ende her!"

"Mjah," sagde Skt. Peter, "du har jo i det store hele opført dig meget anstændigt... og i betragtning af din barndom, og så videre, så bestemte vi, at vi gerne ville have din sjæl her.

Men... forstår du, vi har ikke så meget erfaring med fremtrædende venstremænd..."

"Ja, ja, fint," sagde Anders, "luk mig nu bare ind!"

"Jamen, ser du," sagde Skt. Peter, "der var lidt konkurrence om at få fat på dig. Faktisk blev vi nødt til at lave en lille aftale med djævelen..."

"Aftale?!" udbrød Anders, nu synligt rystet.

"Det er ikke så slemt", sagde Skt. Peter, "men han mente han havde de fleste af dine venner alligevel. Så vi har aftalt at du får lov til at tilbringe ét døgn i helvede, og ét i himmelen. Så må du selv vælge, hvor du vil være resten af evigheden."

Anders protesterede lidt, men aftalen var allerede på plads. Så Skt. Peter viste ham vej til en elevator; de sagde farvel, og på gensyn om fireogtyvetimer, og Anders trykkede på "Helvede".

Han kørte nedad i meget lang tid, og endte så foran en stor sort port. Da han ringede på gik døren øjeblikkeligt op, og djævelen selv modtog ham.

"Anders! Gamle ven! Kom indenfor!" brølede satan, og hev Anders ind af døren.

Her stod han så, på en gigantisk overdækket golfbane.
    En masse af hans gamle regeringskammerater gik rundt og spillede golf. Banen var perfekt.

Det var varmt, men der var fyldt med små let-påklædte djævledrenge, som serverede kølige drinks.

Anders spillede hele dagen, og om aftenen havde Brixtofte, der var død kort tid forinden, forberedt en kæmpe buffet med den bedste vin og udsøgte lækkerier.

Inden Anders vidste af det, var det første døgn gået, og en lille djævel viste ham atter vej til elevatoren.

Da Anders kom ind i himmelen, var han meget eftertænksom, men også her blev han varmt velkommet.

Han blev klædt i englegevandter og fik udleveret en harpe. Resten af dagen spadserede han fra sky til sky, hørte fuglene synge og spiste friske frugter ad libitum. Senere fik han en lidt mavepine af al den frugt, og på en sky nær ved sad Lykketoft og Nyrup og harpejammede for anden time i træk.

Snart dukkede Skt. Peter op.

"Nå, nu har du haft et døgn hvert sted", sagde ærkeengelen, "har du truffet dit valg?"

"Hmmm..." sagde Anders, "jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det, men måske hører jeg trods alt til i helvede. Det er nok det bedste sted for mig."

Skt. Peter var målløs og forsøgte at omvende Anders, men han var fast besluttet. Så endnu engang blev han fulgt til elevatoren, og de tog afsked.

Også denne gang lukkede djævelen selv op, da Anders ringede på, og hev ham energisk ind af porten. Anders så sig om i det brændende, svovlstinkende inferno, hvor hans gamle venner vred sig i smerte.

"Men..." sagde han, "men... men, hvor er golfbanen? Hvor er de kolde drinks?"

"Ah!" sagde djævelen, "ser du, i går førte vi valgkamp!
    I dag har du stemt på os!"

• #7   12. jun 2006 Ja den er god ikke.....
    kunne sq ikke lade være at grine....

Naja

• #8   12. jun 2006 Et ældre par henvendte sig på sexterapeutens kontor. Lægen spørger: "Hvad kan jeg gøre for Jer?" Manden: "”Vil du kigge på os mens vi har samleje?"” Lægen bliver lidt forbavset over ønsket, men accepterer.

Efter ægteparret har gennemført samlejet, siger lægen: "Der er intet i vejen med den måde I har samleje på" og udskriver en regning på kr. 300,00.

Dette gentager sig i flere uger. Ægteparret bestiller tid hos lægen, har samleje uden problemer, betaler lægen og går igen. Til sidst spørger lægen: "Hvad er det helt præcist I forsøger at få løst?"
    Manden svarer: "Vi forsøger ikke at finde ud af noget. Hun er gift og vi kan ikke være i hendes hus. Jeg er gift og vi kan heller ikke være i mit hus. Motellet nede på hjørnet tager 450,00 kr. for et værelse, Sheraton tager 800,00 kr. Vi gør det her for 300,00 kr. og så får jeg endda 257,00 tilbage fra Sygekassen Danmark!!"

• #9   12. jun 2006 Manden skulle lige prøve sin bil af på motorvejen og kom op på 160 km/t Pludselig hørte han en sirene og så i politiet i bakspejlet. Fuck det tænkte han. Jeg prøver sku at smutte fra dem...

Efter nogle km gav han dog op og holdt ind til siden.

Betjenten kom op til hans side og sagde:
    "Hvad har du gang i? Hvis du har en undskyldning jeg ikke har hørt før, slipper du med en advarsel!"

Manden svarede:
    "I sidste uge stak min kone af med en panser. Da jeg så dig i bakspejlet, troede jeg at det var ham der ville levere hende tilbage!"

"Forsat god tur!" svarede betjenten og gik

• #10   12. jun 2006 Er kvinder som huse??? Tja! Døm selv.
    Der findes store huse, små huse, fikse huse, klodsede huse, bevaringsværdige huse og ind imellem saneringsmodne huse. Nogle foretrækker en smart bungalow med spændende markiser, andre synes bedst om en stor dyr strandvilla. De fleste køber hus til eget forbrug, men der findes også udlejnings-ejendomme. Nogle har huse i flere byer.
    Nogle bliver boende i et hus hele livet, andre skifter bolig med jævne mellemrum. Nogle huse tager sig bedst ud i ren muresten eller træ, andre skal helst være dækket af et tykt lag pudslag, som dog kan give problemer med revnedannelser og afskalninger enten,som tegn på tidens tand eller på grund af byggesjusk. Mange huse har en tagetage, men langt fra alle er udnyttede og ligger ofte blot hen, som et disponibelt rum, uden at det dog går ud over husets udseende ofte tværtimod. Enkelte huse har rotter på loftet, og fugt i kælderen giver lugtgener. Fugt i stueetagen er ikke at foragte, så længe husejeren selv står for udbedringen. Benyttes der fremmede håndværkere sker det ofte uden ejeren ved det, idet han sjældent påskønner håndværkerens arbejde på dette område. Nogle huse har smukt placerede altaner. Små fikse franske eller store altaner, som dog ofte må understøttes, og som Tit er udstyret med en stor gesims, til baggården af hensyn til balancen. Det er en fordel at proportionerne og Installationerne er i orden. Visse proportionsfejl udbedres med plastmaterialer, hvilket kan give overraskelser til især nybagte husejere, og nogle vandsystemer har tendens til at dryppe. Inspiration til valget af hus, kan man få i byggemarkeder og på udstillinger, men også fra diverse ugemagasiner og datingsite's. Ikke alle er lige heldige med valget af hus, og det er derfor ofte brugt, at anskaffe sig et lysthus ved siden af helårsboligen. Før man skriver under på et hus, bør man således undersøge markedet grundigt, og det er en god ide, at have haft en 100 stykker i kikkerten før beslutningen træffes.

• #11   12. jun 2006 haha de var super sjove tigger og naja :o) hahahahahahahahaha

• #12   12. jun 2006 ja, der kommer nok mere guf i morgen, jeg har jo intet liv*GG*

Kommentér på:
en lille frækkert(joke)

Annonce