{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

hvad er du sur over tråd {{forumTopicSubject}}

ja, her er en tråd til alle jer der trænger til at få lidt luft for alle de sure tanker man går og får ind imellem

jeg er godt sur over flg

danskernes trafikmoral
danskernes ligegyldige holdning til andre menensker end dem selv
fødevareproducenters ligegyldige holdning til vores fødevare.
mgl respekt for andres
den måde vores børn,gamle og syge bliver behandlet på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er du sur over tråd
  • #1   29. jan 2008 - Vi har ingen varm vand
    - Min hankats blæresten (kan han jo så ik selv gøre for)
    - Min kærestes lillebror er den eneste jeg ik har hørt fra (rigtig skuffet - ah det er gas smiley )
    - Min studieretningsopgave

Ej, det var vist lidt useriøst... Men det må det godt være, ik?

• #2   29. jan 2008 Jo, på ens fødselsdag må de gerne være useriøse Lena smiley

Jeg er utilfreds over... tja ingenting lige nu faktisk... Utroligt, tror aldrig det er sket før!!

• #4   29. jan 2008 hmm jeg er sur over at min kone endnu ikke er kommet med kakao *GG*
    jeg er sur over at Rc endnu ikke har afleveret det foder jeg har bestilt hmmm
    meeeen jeg er glad for at mine katte hygger sig med deres nye kradsetræ ggg hmmm røg jeg ved siden af

• #5   29. jan 2008 Jeg er sur over

- at rejseplanen.dk ikke dur til en skid
    - at folk ikke ringer tilbage når de siger de vil (skide glarmester)
    - at folk fremstår som hellige, men slet ikke er det
    - at postdanmark ikke længere levere pakke ud der skal betales for.. Hrumf!!

• #6   29. jan 2008 Lige nu kan jeg faktisk ikke komme i tanke om en eneste ting, jeg gider at være s**** sur over - det er da egentligt ret befriende smiley Eller ret dovent... Vælg selv smiley

• #7   29. jan 2008 jeg er forresten osse vildt sur over at ingen af vores katte gider snakke med mig her til aften, de ligger bare og feder den nede i stuen

• #8   29. jan 2008 jeg er sur over at jeg ikke kan komme op om morgenen uanset hvad kl jeg går i seng. og så er jeg møg sur over at spiser uden at være sulten for er begyndt og tage voldsomt på så nu skal jeg snart stoppe mit evige ædegilde :o(

• #9   29. jan 2008 Johnny: så put dig ned til dem smiley Jeg putter mig nogen gange på gulvet med dem... man ligger ik vanvittig godt, men det er hygge smiley

• #10   29. jan 2008 Jeg skal vist ikke til at remse alt det op, jeg er sur over... (så bliver jeg vist aldrig færdig)

Hilsen en VREEEEEEEEED Anne

• #11   29. jan 2008 lena: ka godt se du ikke kender vores katte, de blir så sure hvis man putter sig ind til dem

• #12   29. jan 2008 Anne: jo kom med det, du får det straks bedre og vi andre får et billigt grin

• #13   29. jan 2008 Johnny: ja ok... så ville jeg nok holde mig væk smiley

• #14   29. jan 2008 Kæresten & jeg er sur over at man skal betale medie licens !

• #15   29. jan 2008 Sabrina Sanchez - yep, det er faktisk også ret sur over. Hvem er det lige, der har opfundet vækkeure og hvorfor er der ikke nogen, der har opfundet chokolade, der ikke sætter sig på lårene?

• #16   29. jan 2008 annika: lige præcist,

• #17   29. jan 2008 Den med rejseplanen er jeg med på.
    At der er mennesker som har været tæt på en ikke er til at stole på

min høje dyrlæge regning. hmrp

puha der er mange ting grrrrr

Men der er heldigvis også ret mange ting jeg er glad... jeg er på nettet igen

• #18   29. jan 2008 nå ja: dyrlægeregningen - og diverse andre regninger

• #19   29. jan 2008 1: Jeg er sur over at jeg glemte Lena fødselsdag!

Godt jeg sagde tillykke for flere mdr. siden fordi jeg vidste jeg vil glemme det: TILLYKKE!

2. Jeg er sur over at min datter, min mand og jeg har
    influenza - det har jeg sgi lige haft!

Jeg er RIGTIG RIGTIG SUR OVER:

3. Aslan og Malou fik den start på
    livet som de gjorde!

4. JYRAK er så vattede!

5. Felis Danica er så langsomme!

6. Penge i visse kredes gør at man kan slippe af sted
    med hvad som helst

7. Hvis det er udhængning af skrive at jeg er sur på
    JYRAK og Felis Danica.

• #20   29. jan 2008 Mai T - har du lyst til at fortælle, hvad er historien med Aslan og Malou er?

(Har vist ikke fået fulgt ordentligt med, hvis du har skrevet om det)

• #21   29. jan 2008 Jeg er sur over at jeg ikke har noget job, og ikke kan ta mig sammen til at søge. Så det var lige mig selv jeg er sur på...

Og så er jeg sur over min hankat ikke tør parre min hunkat bare fordi hun brummer lidt... Får sgu da aldrig killinger så!

Sur sur sur, jeg er bare sur og vil så bare gå i seng!

• #22   29. jan 2008 Annika.

Jeg lovede engang i december at jeg vil sætte bamsernes historie ind igen - jeg tillod mig at fjerne det.

Det er hermed at ind og jeg skal nok lige opdater.

• #23   30. jan 2008 Jeg er vist i det hele taget ret sur - desværre.

Jeg er sur over, at frugt og grønt i løbet af de seneste 5 år er steget med 47,7%!

Jeg er sur over at jeg skal betale medielicens (har ikke tv)

Jeg er sur over at kattegrus koster dobbelt så meget i min lokale Pet World som i Maxi Zoo.

Jeg er sur over, at mit kamera tager elendige billeder med et lyserødlilla skær. (se bare min avatar - jeg har sgutte lyslilla vægge)

Jeg er sur over, at min nabo har haft ildelugtende affaldsposer til at stå lige udenfor så længe, at selv efter de er fjernet, lugter der af mugne citroner helt ind i min entré.

Jeg er sur på mig selv over, at jeg er en padde til at tage mig sammen, og over at jeg er en padde til at ordne praktiske ting.

Jeg er sur over at Kattens No 1 Galoptræ har en anden højde end Eiffel.

Jeg er sur over at der i en såkaldt "musik-by" som Århus ikke kan oprettes et eneste SDS-kursus.

Jeg er også sur over at min have er så lille.

Og der skal nok være mange andre ting, hvis jeg tænker efter smiley

• #24   30. jan 2008 jeg er sur over:
    1 hunden spiser katten (de leger)
    2 kl 05.06 kan stadig ik sove
    3 katten har været ved at kravle op på flad skærmen
    4 muskel hunde ska nok snart gå med mundkurv GRRR
    5 penge pungen er tom
    6 ska ringe til dyrlægen når de åbner
    7 folk er pisse ego

• #25   30. jan 2008 Er sur over de samme ting som Heidi......

• #26   30. jan 2008 jeg er sur over at folk altid er så pisse sure....hehe

ej helt ærligt så er jeg sur over at min ryg har valgt netop idag til at gå i hårdknude.
    Over VEJRET!!!! er der virklélig ikk andre end mig der har brokket sig over det?

• #27   30. jan 2008 Jeg er SUR over at

- Troldemor og Troldefar skal det igennem som de skal.

- Prognoserne for "Troldefar" ikke er bedre.

- Jeg ikke kan ændre på noget så alt bliver bedre i
    Troldefamilien.

- Det eneste jeg kan gøre, for det er så uendelig lidt, er
    bede for dem og sende dem mine varmeste tanker!

• #28   30. jan 2008 sur over at systemet er så ufleksibelt for både fam. trold og mig
    over at jeg imorgen overgår til kontanthjælp fordi kommunen har brugt mere end to år på at behandle min sag
    at så længe jeg ikke har en ordentlig indtægt så kan vi ikke bygge om / flytte

• #30   30. jan 2008 jeg er sur over at når man køber brunsvir hos bageren så putter de dem ALTID i poser. de blir mega snaskede af det - brug dog de der pap nogle!!!!

og så er jeg sur over at min underbo ikke fjerner fnuller fra tumbleren, når hun tager mit tøj ud - vi ligner jo kæmpe nullermænd når vi får tøj på efterhånden.

• #31   30. jan 2008 *LOL* Carina K - dit brok er bare klasse!! *GG* For filan altså.. Hahaha.

• #32   30. jan 2008 Jeg er sur og træt af at være syg hele tiden, af alle de prøver jeg skal have taget hele tiden og al den forskellig slags medicin jeg hele tiden skal prøve som næsten gør en mere syg i stedet!

Og når man først er sløj/syg og føler sig rigtig elendig lige meget hvor meget man undgår spejlene så er der pludselig en masse man kan gå og klynke over.....

Så læste jeg lige Troldemor's svar og havde det pludselig ikke så slemt! Det jeg har er pludselig en mild hovedpine i forhold til så ikke mere brok fra mig men en masse varmer tanker til jer begge - hvor er det dog bare uretfærdigt!

• #33   30. jan 2008 jeg er sur over at min oksesteg nu har kogt 4 timer og den mærkes stadig ikke mør

• #34   30. jan 2008 En stor fed rotter i vores hønsehus !

• #35   30. jan 2008 - Jeg er sur over, at jeg er så træt - og samtidig sover elendigt om natten for tiden.

- Jeg er sur over, at jeg forventer, at jeg skal kunne næsten alt til ug, når jeg lige er startet i en ny og krævende stilling.

- Jeg er sur over, at jeg hele tiden skal tænke på, hvad jeg spiser, ellers tager jeg på. Sådan var det ikke for få år siden.

Hmmm nu har jeg godtnok anstrengt mig, for det ligger faktisk ikke til mig at være sur. Det er noget SÅ anstrengene at huske på, hvad det egentlig er, at jeg er så sur på :-))

• #36   30. jan 2008 og nu er jeg glad igen..... oksestegen var super og sovsen ligeså...... men det må jeg måske slet ikke skrive i denne tråd

• #37   30. jan 2008 Nix, det må du nemlig ik' Haneben, så skal du lave en "hvad er du glad for- tråd". Denne her tråd er nemlig for os der er sure.

• #38   30. jan 2008 hmmmmm jeg kan ikke lige komme på noget jer er sur over, lidt ked måske.....kan det bruges ?

• #39   30. jan 2008 Altså jeg har noget virkeligt alvorligt at være sur over - Min distræte mand...

Jeg skulle til kontrol med Elo og Faruq i dag. Haster hjem fra arbejde for at hente dem og skal køre igen med det samme. Min mand pakker kat og bil og jeg kører (25 km til dyrlægen i Aalborg), melder min ankomst i receptionen og sætter mig hen og venter. Kigger lige ned på kattene og ser til min store overraskelse Garai: "Fjolset" har i skyndingen af en eller anden grund stoppet Garai i kassen og herefter i bilen og Faruq er ikke med.....

Så nu har jeg fået en ny tid til Faruq fredag eftermiddag, det er jeg sur over smiley

• #40   30. jan 2008 hi hi hi hi hi gør det selv en anden gang, du kan da ikke forlange at en "dun mand" kan kende forskel

• #41   30. jan 2008 Han plejer nu at kunne kende forskel, men klog af skade, så ordner jeg det selv næste gang smiley

• #42   30. jan 2008 det lyder fornuftigt......

• #43   30. jan 2008 jeg er også sur over

NYE ÆG... De er da møgtrælse at pille

• #44   30. jan 2008 Hvis jeg bare skriver EX. mand så tror jeg nogle er klar over, hvad jeg mener. Tænk sig. Had kan ikke engang dække det

• #45   30. jan 2008 og nå ja... SKAT.... Ej hvor er jeg træt af det hver gang jeg får min lønseddel.. har lige betalt 2400kr i skat af mine surt optjente penge ved siden af skolen - men som jeg er nødt til for at budgettet hænger sammen....

Jaja, jeg ved da godt vi får noget for pengene... meeen, det er da bare træls at se man rent faktisk kunne have haft 6000kr udbetalt smiley

• #46   2. feb 2008 Jeg er sur fordi jeg er jeg skidetræt hele tiden - og skidetræt af at være sur!!!!

Kommentér på:
hvad er du sur over tråd

Annonce