{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

du er hvad du spiser... {{forumTopicSubject}}

jeg fatter altså ikke helt det program...
jeg kunne ikke leve på den måde med et spise så sundt hver dag.. jeg synes os hun over driver lidt når hun blender skumfiduser med cola og andre ting, ja det ser da klamt ud men tager man rosenkål, laks og en vandmelon og blender tror jeg det hørmer og ser mindst lige så klamt ud....
jeg kunne ikke leve hvis jeg ikke fik lov til at spise slik og usund mad engang i mellem...hehe
jeg tror altså helle ikke på at man kan måle hvordan ens helbred har det gennem en pind på en negl eller finger...

det skal lige siges at jeg selvfølgeligt mener man skal leve sundt men jeg synes det der program er bare lidt overdrevet... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  du er hvad du spiser...
  • #1   11. maj 2006 hehe julie mit er så gået over til daglig dosis snoller og jeg er på kur men taber mig dog stadig men jeg går os meget og nu er vi begyndt og ride meget i skoven hvor jeg trækker nogen små piger og de vil trave så der kommer jeg rigtigt ud og løbe bakke op og bakke ned hehe...

• #2   11. maj 2006 man skal faktisk spise chokolade når man er gravid, det giver glade børn og det vil jeg give dem helt ret i for min freya smiler hele tiden...

• #3   11. maj 2006 jeg er selv en tyksak *g*..

jeg synes kosten bliver overdrevet, hvem gider stå i en halv til en hel time for at lave morgenmad og madpakke, så hellere vægt vogternes, et rugbrød med ost på og så noget grønt.

jeg har en ugenligt slikdag (lørdag) 100-200 g slik hvilket ikke er ret meget, men kommer også til at drikke lidt cola til dagligt (pepsie max).. ellers kommer der en del grønt på bordet, jeg synes nu salat er lækkert.. smiley selvom jeg ikke spiser voldsomt usundt tager jeg på alligevel. og sjov nok hvis jeg drikker feks. ½ L cola med sukker får jeg kvalme, spiser fakitsk aldrig mc d, købe pizza, osv. køber 8-10% oksekød eller mindre..
    jeg tror bare nogle har meget nemmere ved at tage på, feks. Bjarke min kæreste, han æde og æde af det ene og det andet, popcorn, slik, chokoladekiks, osv. han tager ikke et gram på. smiley

- Kristina

• #4   11. maj 2006 ja det er snyd med dem der kan det jeg vil os bare spise hvad jeg har lyst til men den går bare ikke øv...

jeanette: det stod faktisk i et graviditets blad det med chokoladen... hehe... og ja jeg hoppede da straks ned og købte marabou nam nam...

• #5   11. maj 2006 hehe den har jeg så ikke hørt hehe... min læge sagde hvis jeg ville være gravid skulle jeg tage lidt på og det skulle han ikke sige to gange hehe så jeg tog på og blev gravid i første huk... men nu skal jeg så bare af med de kilo igen :o(

• #6   11. maj 2006 jeg vil heller ikke sige jeg er overvægtig, (der er et billede af mig på shabe profil men jeg mangler lige det sidste på maven og hofterne...

• #7   11. maj 2006 jeg havde os problemer med mine første p-piller dem tog jeg os på af :o(

jeg mangler os kun lige og smide de sidste 5kg så er jeg nede og veje det samme som før så jeg håber det lykkedes for mig... og jeg er enig livet er for kort til en evig kur... har lige bestilt en pizza...

• #8   11. maj 2006 ja cola er godt min far har lige været i tyskland så jeg er i gang med min fjerde cola i dag...'
    min kæreste siger jeg ender med at dø af sukker chock hehe.... uha fodbold det er ikke lige mig hehe men kæresten ser det...

• #9   11. maj 2006 ja det er så noget andet når det er hjemme holdet... så er man nød til at kigge med...

Kommentér på:
du er hvad du spiser...

Annonce