{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Aslan en rigtig computerkat. {{forumTopicSubject}}

Aslan ligger altid på bordet og følger lystigt med, når jeg er på KG.

Tror han har følt sig lidt udenfor i dag, da al den opmærksomhed der plejer at være ham tildels, smittede lidt af på mig i dag, da jeg jo havde fødselsdag!

Nå men han ligger med hovedet på min arm og brummer lidt og begynder så at dasket til den trådløse mus, men opgiver da der ikke rigtig sker noget.

Pludselig opdager han en ledning som han kan rykke i og han begyndte at bide i ledningen til min anden mus og jeg beder ham stoppe. Hvad gør den skøre bamse så: Ruller om på ryggen med ledningen hængende i flabet. Øjnene ruller helt op i panden på ham hvorefter han ligger der og kigger bagud på mig og ja jeg tør næsten vædde med at han havde et smil over hele hovedet der bare sagde: "Se lige om du kan stå for mig nu!".

Jeg prøvede virkelig og sagde bestemt "Nej!" og tog ledningen ud af hans mund. Hvorefter Aslan rulle rundt og stillede sig lige foran mit tastatur, med bagende op i hovedet på mig og begyndte at trykke poten ned på først den ene tast og så den anden, alt imens han holdt øje med skærmen.

Tror altså at han skal udelukkes fra kontoret. Det ender da med at han enten æder det hele eller begynder at sende klagemails over hans ejer, ud på KG.

Ligenu er han i gang med skraldespanden som er af blik så den lamer så skønt.....Tror han viser sin protest imod at dele spotlighet med andre!

Nu lokker jeg ham med i seng og så er alt sikkert normalt i morgen. Men husk lige, hvis I modtager indlæg eller mails I ikke kan tyde indholdet i - ja så er de højest sandsynlig fra Aslan.

Godnat fra Aslan og Mai.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aslan en rigtig computerkat.
Kommentér på:
Aslan en rigtig computerkat.

Annonce