bachelor eksamen {{forumTopicSubject}}
ja nu nærmer den sig.. og jeg er allerede nervøs. På onsdag er det min afsluttende pædagog eksamen det gælder. Man skal jo så fremlægge noget der ikke står i opgaven.. og jeg havde tænkt mig at fokusere på marte meo som en pædagogisk metode til at udvikle et godt samspil, som kan støtte barnets positive udvikling og øge deres selvværd.
Jeg har læst på marte meo, men ikke arbejdet med det i praksis endnu. Det burde også kunne lade sig gøre.. men må indrømme at jeg lige blev femdobbelt nervøs da jeg ser at min vejleder er uddannet marte meo terapeut.
Jeg ved ikke hvor meget i der har været igennem denne eksamen kan gå ind i denne sag. men jeg er jo lidt nervøs for om hun kan finde på at forvente mere af mig, fordi hun er uddannet i det? Jeg mener da at jeg har forstået principperne.. er bare nervøs for at det ender som en slagtning...
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Svar: 4
Du må i hverflaldt have held og lykke!!!
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 95 Svar: 262
Christina- jeg kan love dig at tiden går stærkt.. lige så snart første løn begynder, så flyver tiden derudad.. jeg tænker da også lidt på at det var lang tid, men for pokker da hvor er det gået stærkt.
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
bachelor eksamen