{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

bachelor eksamen {{forumTopicSubject}}

ja nu nærmer den sig.. og jeg er allerede nervøs. På onsdag er det min afsluttende pædagog eksamen det gælder. Man skal jo så fremlægge noget der ikke står i opgaven.. og jeg havde tænkt mig at fokusere på marte meo som en pædagogisk metode til at udvikle et godt samspil, som kan støtte barnets positive udvikling og øge deres selvværd.

Jeg har læst på marte meo, men ikke arbejdet med det i praksis endnu. Det burde også kunne lade sig gøre.. men må indrømme at jeg lige blev femdobbelt nervøs da jeg ser at min vejleder er uddannet marte meo terapeut.
Jeg ved ikke hvor meget i der har været igennem denne eksamen kan gå ind i denne sag. men jeg er jo lidt nervøs for om hun kan finde på at forvente mere af mig, fordi hun er uddannet i det? Jeg mener da at jeg har forstået principperne.. er bare nervøs for at det ender som en slagtning...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bachelor eksamen
  • #1   17. jan 2008 uuuh ...
    Du må i hverflaldt have held og lykke!!!

• #2   17. jan 2008 Åhhh gid det var mig, jeg er kun på 2.semester! I går var det eneste vi hørte på skolen også bare råbene der gav genlyd gennem gangene "Jeeesss jeg er pædagog, jeg er pædagog!!!!"... Så ku vi sidde i vores praktikværksted og kigge drømmende ud i luften mens vi tænkte "Åhh gid det dog var mig". Men jeg synes det lyder rigtig spændende det du vil fortælle om, og det kan jo også være en fordel at læreren er ekspert, så kan I rigtig snakke!!! Rigtig meget held og lykke!!!

• #3   18. jan 2008 ja en fordel med mindre hun så synes man er total ringe.. nå men jeg skal sgu bare bestå og så videre i livet.
    Christina- jeg kan love dig at tiden går stærkt.. lige så snart første løn begynder, så flyver tiden derudad.. jeg tænker da også lidt på at det var lang tid, men for pokker da hvor er det gået stærkt.

• #4   18. jan 2008 Det er da dejligt at høre, synes 2½ år er laaaaang tid!!!

Kommentér på:
bachelor eksamen

Annonce