kryds fingre for Kitti {{forumTopicSubject}}
hej alle
den 1 dec flytted vi i nyt hus langt ude på landet 10km fra hvor vi boed før og vi nyder at få så meget plads og skøn natur , men desværre ikke så lang tid efter slap vores huskat Kitti ud og vi har ikke set hende siden vi har været i det gamle hus flere gange og kalde på hende har efterlyst hende på forskellige måde uden hjælp og gamle naboer holder øje men stadig intet spor af hende .. i dag har jeg så via en Clairvoyant søgt efter kitti for vi savner hende meget og fået at vide at hun er skadet på højre bagben og har gemt sig på en gård/lade på en bestemt strækning og at de mennesker der bor der nok ikke ved at det er der hun gemmer sig ,, i morgen tager vi så ud til de forskellige gårder og spørg om vi må kigge i deres lade efter hende vi er så bekymret og jeg har så ondt i min mave af bekymring så alle jer her vil i ikke godt krydse fingre for at vi finder hende i morgen bare tanken om at hun ligger et sted uden at nogen kan hjælpe hende phuuu gør mig så ked håber af hele mit hjerte at vi finder hende i morgen om ikke andet så hun kan finde fred
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg mistede for mange år siden en kat. Hun var øretatoveret og normalt holdt hun sig lige omkring haven, men en dag var hun væk og jeg har ikke set hende siden, trods efterlysninger rundt omkring. Det piner mig stadig ikke at vide hendes skæbne.
Sender en masse held og lykke og håb for at I finder hende i morgen til Jer.
Stort trøstekrammer herfra og varme tanker.
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Håber at du skriver herinde, når du ved noget nyt...
Hvor er det du bor henne?? Tænkte bare hvis det skulle være i nærheden, så kunne man kigge efter hende...
Masser af trøste krammer
fra
Petrine, Nakuru, Trisse, Ozzy og Sille.
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
nov 2007
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
nov 2007
XXXX fingrer for Jer og Kitty for at I bliver genforenet.
kryds fingre for Kitti