Kryds fingre for os {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her og tripper, og venter.
KARLA er ikke sig selv for tiden, så jeg har bestilt doktor dyr til at komme.
Han kommer til middag, og hvor er tiden dog lang.
Jeg aner ikke om KARLA er syg, eller hvad der er.
Jeg har bare den der følelse i maven, der siger at det kunne være slemt det her.
Jeg er så vred på mig selv, for allerede i torsdags havde jeg lidt en fornemmelse af at noget var galt.
Men hun spiste og drak normalt, hun gik på bakken og kom af med både det ene og det andet.
Det eneste der måske kunne være, var at hun virkede en smule mere sløv end ellers. (hun er generelt en "langsom" kat, der aldrig har travlt)
Hun sov vidst også lidt mere end hun plejede, men det er jeg ikke sikker på. Måske er det indbildning.
Håber godt nok jeg bare er et pyldrehoved, og at der ikke er noget.
Men jeg kan altså ikke helt lade være med at være nervøs, for min mavefornemmelse siger mig der er noget galt.
Forresten jeg har taget hendes temperatur, den er 37 ligeud, er det ok?
Hilsen Dorte og de 15 nusse-misser, hvoraf en måske er syg.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
har du fundet ud af om der var noget galt med din kat ?
- håber ikke den er rask
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Han mener ikke hun fejler noget, andet end måske lidt vintersløvhed, det var vidst ikke helt unormalt at nogle katte bare var lidt sløvere i vintermånederne.
Han har taget blod- og urinprøver, som bliver undersøgt for en masse ting, jeg kan få nogle svar løbene i ugen.
Hans termometer viste en temperatur på 38,4 og det var helt som det skulle være. (vi testede det på en af de andre også, som havde 39, men han havde også lige drønet rundt. Mit viste at han havde 37,4 så jeg skal have mig et nyt.)
Forøvrigt vågnede KARLA ganske op, da doktor dyr ville kigge ører og mund, da var alt sløvhed pist borte og hun måtte holdes ret stramt, for ikke at stikke af.
Så nu er jeg da noget beroliget, men jeg tror ikke jeg kan slappe helt af før jeg har alle svar, på de forskellige prøver.
Det var en sød dyrlæge, men desværre ikke ham jeg plejer, han er på ferie i Egypten, og ville ikke lige flyve hjem for at tilse missen.
Han er desværre først tilbage efter nytår, for man er jo mest tryg ved ham man kender.
Men alt i alt, er det nok bare mig der er lidt pyldret.
Heldigvis.
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
Men godt der intet var sket med hende ..
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Håber bare din fornemmelse tager fejl...
Kryds fingre for os