1.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Orm.. Nej, hvad så? Orm.. Nej, hvad så?

Ja, jeg lavede et indlæg om at Tilde jo havde fået orm. I onsdags fik vi så 1 lille, rød pille til hende. Vi avr overbeviste om at det var orm, da det er meget længe siden hun har fået ormekur. Hun har de der hvide hinder lidt ind over øjet, men ellers intet at se. Bortset fra at hun sover lidt mere end normalt. Nå', men den pille fik hun så onsdag aften, dyrlægen sagde at efter 1 døgnstid ville man kunne se forskel. Men der er ikke sket noget? Hun har stadig de hvide hinder lidt indenfor øjnene. Men hun fiser rundt i hele huset, og leger udenfor, spiser og drikker normalt. Der er kun det med hendes øjne, hun sover lidt mere og så har vi kunne se at hun har haft lidt tynd mave. Men hvad tror i det er?
Det er måske svært at bedømme :o)? Men hun har jo ikke ondt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orm.. Nej, hvad så?
  • #1   29. dec 2007 - Det skal lige siges, at hvis ikke der er nogle forandringer så tager vi hende til dyrlæge på torsdag. Ville bare hører om nogle havde oplevet noget lign. smiley

• #2   29. dec 2007 jeg kan ikke lige forbinde den tynde mave med de hvide hinder på øjnene.
    men jeg har en veninde vis kat har haft den hvide hinde på øjet, som havde påvirkning på dens syn.
    Jeg har dog ikke hørt at den hvide hinde og orme har "forbindelse" til hinanden, men som du selv siger, - tag hende til dyrlæge hvis der ikke sker forandringer.
    hvis han ikke siger andet end det du har fået at vide, skader det jo ikke at høre en anden dyrlæges mening smiley

• #3   29. dec 2007 Louise: Jeg har læst i en bog, at symptomer på orm er opkast af orme, og de der hinder og så noget mere jeg ikke lige kan huske. Håber da ikke der sker noget med hendes syn da. Men så må vi nok skynde os derned :o)

• #4   29. dec 2007 ja.. hvis der er en der ved bedst er det nok doktor dyr *GG* smiley

• #5   29. dec 2007 Har du mulighed for at tage nogle billeder af hende, så vi kan se hende? Du kan evt. oprette et album.

Der kan nemt være blinkhindefremfald i forbindelse med orm og de nyser ofte. Den lidt tynde mave kan skyldes ormebehandlingen. Du kan evt. give hende noget A38 eller købe nogle Paraghurt tabletter i håndkøbsudsalg og knuse dem og komme dem i noget vådfoder.

Håber snart hun får det bedre. Jeg synes der er lang tid til torsdag, hvis hun bliver ved med at havde det sådan.

• #6   29. dec 2007 blinkhinder fremme er vel mere et generalt tegn på at missen er sløj ? ser detud som på billeder af min lucky på hendes profil, der hvor jeg lige har fundet hende *?

• #8   30. dec 2007 Prøv at få hende testet for Giardia

• #9   30. dec 2007 May-britt: Jeg vil gerne tage nogle billeder af hende når hun vågner, hun har lige lagt sig ind for at sove :o)
    Jamen det vil viså prøve. Hun nyser ikke, det er ihvertfald ikke noget vi har lagt mærke til. Men ja der er langt til torsdag.

Felis: Aha, det kunne godt være noget med det..

Anna: Hvad er det? :o)

• #10   30. dec 2007 Giardia er en lille satan....
    http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=941/sprog=1/grp=2/menu=9/

Kommentér på:
Orm.. Nej, hvad så?

Annonce