Orm.. Nej, hvad så? Orm.. Nej, hvad så?
Ja, jeg lavede et indlæg om at Tilde jo havde fået orm. I onsdags fik vi så 1 lille, rød pille til hende. Vi avr overbeviste om at det var orm, da det er meget længe siden hun har fået ormekur. Hun har de der hvide hinder lidt ind over øjet, men ellers intet at se. Bortset fra at hun sover lidt mere end normalt. Nå', men den pille fik hun så onsdag aften, dyrlægen sagde at efter 1 døgnstid ville man kunne se forskel. Men der er ikke sket noget? Hun har stadig de hvide hinder lidt indenfor øjnene. Men hun fiser rundt i hele huset, og leger udenfor, spiser og drikker normalt. Der er kun det med hendes øjne, hun sover lidt mere og så har vi kunne se at hun har haft lidt tynd mave. Men hvad tror i det er?
Det er måske svært at bedømme :o)? Men hun har jo ikke ondt.
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 34 Svar: 69
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 377
men jeg har en veninde vis kat har haft den hvide hinde på øjet, som havde påvirkning på dens syn.
Jeg har dog ikke hørt at den hvide hinde og orme har "forbindelse" til hinanden, men som du selv siger, - tag hende til dyrlæge hvis der ikke sker forandringer.
hvis han ikke siger andet end det du har fået at vide, skader det jo ikke at høre en anden dyrlæges mening
nov 2007
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 377
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Der kan nemt være blinkhindefremfald i forbindelse med orm og de nyser ofte. Den lidt tynde mave kan skyldes ormebehandlingen. Du kan evt. give hende noget A38 eller købe nogle Paraghurt tabletter i håndkøbsudsalg og knuse dem og komme dem i noget vådfoder.
Håber snart hun får det bedre. Jeg synes der er lang tid til torsdag, hvis hun bliver ved med at havde det sådan.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
nov 2007
Jamen det vil viså prøve. Hun nyser ikke, det er ihvertfald ikke noget vi har lagt mærke til. Men ja der er langt til torsdag.
Felis: Aha, det kunne godt være noget med det..
Anna: Hvad er det? :o)
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=941/sprog=1/grp=2/menu=9/
Orm.. Nej, hvad så?