Der er noget jeg er nødt til at fortæl {{forumTopicSubject}}
Der er lige noget jeg er NØDT til at fortælle
I aften er det juleaften,
der er længe, længe til.
Hva’ ska’ jeg dog finde på?
Jeg ka’ tegn’ en et grantræ,
jeg ka’ lav’ en nisse,
jeg ka’ klip’ et hjerte.
der er længe, længe til.
der er længe, længe til.
Jeg ka’ se på fjernsyn.
Jeg ka’ kig’ i bøger,
jeg ka’ lægge puslespil.
der er længe, længe til.
der er længe, længe til.
Jeg ka’ gå en lang tur,
jeg ka’ sov til middag,
jeg ka’ klæ’ mig pænt på.
Nu’ der ikke længe til!
Kan I alle have en helt fantastisk juleaften.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hi hi jeg tror jeg giver dem en pakke havregryn i julegave - bare for at se deres ansigt *GGG*
Jeg har ihvertfald sagt hele dagen, at de får havregryn i julegave *GG*
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Det nænner du alligevel ikke når det komme til stykket
men kunne nu se mægtigt ud... *GG*
okt 2006
Selvfølgelig får de deres rigtige gave, men det KUNNE sq se lidt sjovt ud...
Så kan de bare lade være med at spørge "moaaar - hvad får jeg i julegave".....
feb 2007
Hmm hvis du gør det.. sååå ehm ææh.. sørg lige for at filme det så du kan dele det med os andre ´*ggg*
okt 2006
Jeg vil lige overveje det en gang til, meeeeeeen
*GGGGGGGGGGGGGGGG*
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
Jeg har tyvstartet på julen.. har fået 2 gaver idag
Var et smut i Randers og besøge svigermor og fik da lige et gavekort til matas *S* dejligt.. det kan jo altid bruges.. også kom jeg et smut hjem til storebror og min svigerinde og fik min gave, da de ikke skal holde jul sammen med os i år... de havde købt en dvd optager med et eller andet fancy noget i til fladskærm tv.. havde ønsket mig en dvd og harddisc optager men havde aldrig drømt om at de ville købe sådan en dyr og fancy en til mig.. det er så fra min bror, svigerinde og lidt min mor
Min mor påstår godt nok at hun ikke har flere gaver til mig.. meen jeg kender hende alt for godt og jeg har ikke måtte gå ind i hendes soveværelse de sidste 2 dage så mon ikke der er et par gaver mere...
Jeg vil ønske alle en rigtig glædelig jul, gid alle jeres ønsker må gå i opfyldelse..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
men ellers må i allesammen ha en rigtig glædelig jul
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
En rigtig glædelig Jul til Jer alle både 2 og 4benede.
okt 2006
Nicolaj sagde, som det aller første i går morges "Moooor - vi vil altså ikke have havregryn" og så rigtig ked ud af det :((
Nå men det havde sikkert gjort min jul bedre, hvis jeg havde givet dem havregryn, for længe har min jul været så "hmmm - grrrr".
Lang historie, men jeg KAN bare ikke med min svigerinde, og det var hos hende vi skulle holde jul....
Børnene var over spændte og den bette var så opkørt til sidst, at han gav sig til at græde.. Det var sq synd for ham..
Juletræet var omkring 1 meter høj og vi var 11 der skulle omkring det bette træ. Det var pyntet med en juletræskæde, 12 kugler, en række flag og 5 kræmmerhuse..
Der var én lille skål med slik (5 børn og 6 voksne) en skål julesmåkager og en skål nødder..
Ja ja ja - jeg ved at jeg er "utaknemmelig" men jeg er helt sikkert farvet af, at jeg bare ikke KAN med min (fuldstændige åndsvage svigerinde)
Oven i det hele, så skulle hun jo lige fortælle Karsten "Nååå - du er nok blevet vild med tøj fra Jack & Jones siden jeg gav dig noget" - NEEJ han har fået det længe før, men DET kunne hun jo ikke lige se på det tøj han har - hun gav ham noget for 1 år siden, og vupti er det HENDE der har gjort, at Karsten får sådan noget tøj.
Jeg skulle lige "sættes på plads" da vi snakkede om en tv reklame... Ja hun ved jo alting meget bedre end mig..
Oooh det ligner ikke mig, at være så negativ til jul, men lige denne her har jeg virkeligt ikke nydt - desværre...
MEN min mand gav mig en ny mobil og en feeed ny jakke (desværre for lille, men han ser mig jo som en nipsting)
feb 2007
Stikker dig lige et kæmpe godthumørsknus gennem skærmen..
Tror alle kender det med at når tingene ikke er som vi forventer de skal være så bliver det lidt æv, og det lyder som noget af et sørgeligt juletræ, og dælme ikke meget guf til alle jer mennesker, og så alle de der små bemærkninger man bare ikke har brug for at høre og oveni det så er der et skrækkeligt kvindemenneske man bare ikke kan snuppe... Det kan vist gøre alle i et dårligt humør...
Men jeg har det sådan lidt, at når man kommer ud for sådan noget, så det eneste og bedste man kan gøre er.. at kompensere dagen derpå...
Så i dag er dagen hvor du skal julehygge bravt med dine knægte, spille spil måske... finde en kæmpe skål juleguf frem eller ligger og flyde i sofaen med alle de gode film de sender lige for tiden...
Så find du dit gode humør frem og tænk på at hun da bare er lidt af et fjog der slet ikke ved hvorn man holder en rigtig jul
okt 2006
I morgen skal jeg ned til min SUPER SKØNNE OG DEJLIGE søster og jeg glæææder mig helt vildt.
Det bliver dejligt at fejre denne højtid, med nogle mennesker man elsker, og som elsker en...
feb 2007
okt 2006
Det var nok ekstra træls i år, for Karsten og jeg var ved at gå fra hinanden tidligere på året, og i det tidsrum (før vi blev enige om tingene) var jeg blevet til ren luft for hende.
MEN det er sidste gang jeg gider at splitte min jul ad, for at holde noget sammen med hende. Jeg gider ikke mere - orker hende simpelthen ikke..
feb 2007
Hold da op, det passede ikke damen og hun kiggede lige igennem mig som jeg var luft.
Så jeg kan udemærket følge dig.
Når hun skal opføre sig sådanne så er der jo heller ingen grund til at i skal holde jul der igen, Karsten kunne vel også mærke at der manglede noget julehygge?
Og dejligt i to fandt ud af det igen.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg selv havde en super jul med mine forældre og min datter.
Stort trøstejulekrammer fra mig også.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Skam dig!
Jeg var ved at ødelægge julen for Lærke, fordi jeg i hele december har bildt hende ind at hun kun fik tøj i julegave. Nøj hvor var hun træt af mig!
Jeg kunne dog ikke nære mig for at give hende en jakke fra killingerne, som hun heldigvis syntes var "sej"! Kun en gave fra os faldt ikke i hendes smag, nemlig den fjernstyrede bil: "Tusind tak mor og far, men jeg er altså kommet over min fase med biler!" - jo jo det er skam svært at være forældre til en 8 årige, som har fem fjernstyrede biler og stadig leger med dem!
Min gave, nå ja jeg fik jo killingerne, så to dage før jul spurgte min mand mig om vi var på gave i år? Jeg trak ham ind i stuen, satte en sang på med Ricky Martin's om hvad en mand kan give sin kone, hvis han har glemt at købe en gave! Med smækrende latino-rytme i hele kroppen dansede jeg foran min mand (og tøserne). Med lidt omskrivning på sangen skrålede jeg: "I´m not so hard trying to please..............You can give me ay ay ay. All I need is ay ay ay!" - Behøver jeg at skrive at Manden stadig prøver at blive tilgivet for at have købt mig en gave!
Som min 20 årige datter grinende fortalte hele familien juleaften: "Jeg har aldrig set en mand løbe såååå hurtig for at få fat i en julegave!". Ay ay siger jeg bare og det er ikke på "den fede måde!" :0(
http://www.youtube.com/watch?v=vjTUb_RB-IE&NR=1
Der er noget jeg er nødt til at fortæl