{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God kur mod forkølelse ?
  • #1   16. dec 2007 hmm synes engang jeg har læst en varm øl skulle kunne kurerer alt *gg*, men ikke noget jeg selv har prøvet..

men ellers er The rigtig godt smiley *gg*

• #2   16. dec 2007 Tja..
    En forkølelse som man behandler med alt muligt,tager 7 dage og en forkølelse uden behandling varer 1 uge...
    Så er der frit valg....:-)
    Man kan lindre symptomerne med varme drikke,ekstra middagslure,hovedpinepiller,men der er intet der kan kurere en forkølelse ud over tiden....

• #3   16. dec 2007 Hov Hanne N, du glemte at nævne at når man er rigtig forkølet og bare er super elendig, så skal man forkæle sig selv med alle de lækre ting man har lyst til og varm kakao med en sjat vodka eller bailey er altså bare super lækkert

• #4   16. dec 2007 SmileyGadget. : Har en årgangs øl i køleren, tror vidst nok jeg får en halv stivert på hvis jeg giver mig ikast med at varme den. *G*

Hanne N. : *gg* Så kan jeg stadig nå at blive rask inden jule aften !

Karen P. : Tak, ja.... det er det samme hvert år, bliver altid forkølet liiiige inden jul. smiley

• #5   16. dec 2007 Ja jeg har næsten altid brugt Aloevera og c-vitamin det har hjulpet hver eneste gang, vil lige sige c-vitamin dosisen skal altså overdrives godt og grundig før det virker.
    Puls

• #6   16. dec 2007 Mange tak for alle jeres råd, lyder til jeg skal en tur i Matas. smiley

• #7   17. dec 2007 Øøøv,nu havde jeg lige håbet at få et mirakel svar herinde fra, nu hvor jeg selv er ved at dø af forkølelse!! Nå, det blev heller ikke denne gang jeg kan springe over hvor gærdet er lavest... eller hvor bunken af snotpapir er lavest smiley
    Jeg må jo vente ligesom alle de andre der er forkølede.

Kommentér på:
God kur mod forkølelse ?

Annonce