{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

god kur mod kvalme ønskes {{forumTopicSubject}}

nu har jeg siden mandag gået og været halv sløj og har haft kvalme og i dag har jeg fået meget ondt over i højre side af maven øv, men nu gider jeg bare ikke gå og være sløj mere for min kæreste har fødselsdag og min familie kommer til boller og kage så jeg skal bage og lige ha gjort rent... vi skal os rejse på lørdag og skal hjemme fra senets kl 5 om morgenen så jeg skal os ha vasket det sidste tøj og pakket kufferter og sendt misserne og kaninen på ferie idag så håber der er en som har en god kur så jeg kan blive fødselsdag og rejse klar, jeg vil lige sige at jeg sagtens kan spise og ikke kaster op heldigvis...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god kur mod kvalme ønskes
  • #1   18. maj 2006 Måske burde du lige tage et smut forbi din læge...?

Har desværre ikke lige nogen mirakelkur, men at stresse sig selv med en masse der skal nåes, tror jeg desværre kun gør det værre...

Håber du får det bedre... prøv at tage et par panodiler og måske lidt cola... (det plejer at hjælpe hvis jeg har dårlig mave/ ondt i maven)
    God bedring.

• #2   18. maj 2006 hold da op..... børn lavet af P-piller *GG*

sorry - men det lød altså sjovt ; )

Men på kvalme hjælper mariekiks... jepp, enkel kur =)

• #3   18. maj 2006 jeg tager ikke p-piller da jeg ikke har fået min mensturation efter jeg fik den sidste og nok har jeg det som sidst jeg var gravid for jeg er os meget svimmel og træt men tvivler nu meget på at det er det for jeg har så underligt ondt i maven foruden kvalmen så har jeg ondt sådan uden på maven hehe ja det er lidt svært og forklarer men det er måske os bare en smule stress jeg har fået for jeg fik at vide at min farfar er alvorligt syg og måske ikke ville overleve til vi kom ned på mallorca så det kan måske os sætte skub i nogen ting...

• #4   18. maj 2006 har lige spist lidt suppe og digestive kiks :o) og har det lidt bedre men må få kæresten til at tage panodil zapp med hjem til mig dem bøvser man bare helt vild af...

• #5   18. maj 2006 Måske har du rejsefeber smiley eller det ka osse ske at du tænker meget på din farfar uden helt at være klar over det.....

• #6   18. maj 2006 jeg er ihvertfald bare mega træt af det, det er så typisk når vi skal rejse er der altid et eller andet træls... sidst jeg var der nede regnede det næsten hele ugen da jeg så tog hjem blev mine forældrer der nede en ekstra uge og der var det bare godt vejr hehe

• #7   18. maj 2006 Synes nu også det lyder lidt "gravid-agtigt"....;o)

• #8   18. maj 2006 øhmmm - sidder blindtarmen ikke i højre side ? ikke for at male fanden på væggen. hvis du pludselig får høj feber eller smerten forsvinder meget pludseligt- så ring lige til vagtlægen.

• #9   18. maj 2006 tror også at det er noget graviditets halløj..

• #10   18. maj 2006 øhh selvom du har født, og ikke har haft menes siden, kan man da vist godt blive gravid... For man får jo en ægløsning inden man bløder... Hvis jeg var dig, ville jeg få fat i en graviditetstest hurtigst muligt, under alle omstændigheder kan der jo ikke ske noget ved at tage en smiley

Kommentér på:
god kur mod kvalme ønskes

Annonce