Hvor langt tænker folk? {{forumTopicSubject}}
Hvor langt tænker folk når de bor i lejlighed???
Her (søndag kl 11.00) for jeg op af sofaen fordi min overbo (skråt oppe) begynder at brække gulvet op i sit badeværelse...
Jeg prøvede at lukke dørene til køkken og badeværelse, men lige meget hjalp det....
Jeg gik derop og bankede på døren og ud kom min overbo (en ualmindelig sød ung mand), og han blev så flov over at jeg kunne høre det. Han fortalte mig at han kun havde snakket med sin underbo og ham ved siden af... Så er det her jeg tænker...... Hvordan pokker kan man tro at når man bor i sådan en lydhør bygning at det kun er ham ved siden af og ham lige neden under der kan høre det???
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at flytte i hus (når vi får solgt)... Så er der ingen irriterende naboer.... FORHÅBENTLIGT...
Undskyld mit sure opstød, skulle bare af med det...
Knus Sanne
okt 2007
Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 172
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Og så er det lige jeg tænker.....hvornår skulle han så brække gulvet op?
Syntes da kl 11 er et godt tidspunkt, og så frem til 17. På hverdage arbejder han vel?
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 112
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Vores naboer på højre og venstre side er ved at blive skiftet ud, håber vi får nogle søde
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
De fleste mennesker arbejder til dagligt ...
Det er jo sådanne ting man har weekender til...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Ved godt at man arbejder om hverdagen, men at bore gulvet uden at snakke med hele opgangen???
Det var ikke bare lidt larm, jeg kunne ikke engang høre hvad der blev sagt i telefonen.... MEN nu er det overstået.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Da jeg boede i en kælderlejlighed, var jeg ved at gå til pga støj, skrig, skrål, bump, flere bump... faktisk var det så slemt med de bump at der dryssede puds ned fra loftet af.. men okay der boede også 3 voksne og hele 5 børn, hvoraf den yngste var en baby... Så så snart jeg havde muligheden for det gik jeg på grædende knæ foran min bankdame og lånte en formue så jeg havde til et lille hus *Ss* er det bedste jeg nogensinde har gjort.
Hvor langt tænker folk?