{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Årets Julemisser 2007 {{forumTopicSubject}}

Nu stod jeg for årets julemisser sidste år, da jeg tyvstjal det fra MB smiley

Og derfor tillader jeg mig at starte det op i år også smiley
Var så meningen det skulle vræe nået ud den 1. december, men tog lidt tid at skrive, og var lidt sløv optrækket smiley

Derfor, vil du gerne tilmelde dig kat til Årets julemisser 2007 så læs herunder:

<b>Har du et flot julebillede af din kat/katte, som IKKE har været offentliggjort før, så send det i en mail til mig, og deltag i Årets julemisser 2007.
Ud over billedet, så skal der i mailen også stå: Navnet på katten, dit brugernavn herinde og et link til katten herinde..
Det er kun julebilledet og kattens navn der bliver offentligjort. Linket og navnet er kun en hjælp til mig smiley

I stedet for en hjemmeside, så bliver det oprettet som et fotoalbum herinde.
Derfor vil det være en stor hjælp hvis billedet er minimum 728 pixels i bredden. Er det ikke det, så vil jeg sætte en ramme rundt om, så det ikke bliver sløret.. smiley

Man kan tilmelde sin kat/katte indtil onsdag den 19. december 2007 kl. 21.00.. Herefter vil billederne blive offentlig gjort, så de er herinde på KG i et fotoalbum senest kl 22.00..

Fra billederne er på og frem til den 24. december 2007 kl. 14.00 kan man stemme på den kat man synes er den sødeste/flotteste/eller hvad man nu synes der afgør den skal vinde, og kl. 15.00 bliver vinderen kåret smiley

Man må IKKE tilmelde sig i denne tråd. KUN via mail til mig.
Hver kat må kun være tilmeldt en gang.
Mailen er camissen (snabela) gmail.com
(Skriv en privat besked til mig, hvis I ikke forstår den mail jeg har skrevet, gider ikke al spammailen..)

Evt. præmier, som folk vil stille til rådighed, kan man også maile om. Disse præmier må ikke koste vinderne penge, heller ikke porto.
Jeg stiller en præmie til rådighed, men den røbes ikke før billederne offentliggøres.

God fotografering alle sammen :D</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets Julemisser 2007
Kommentér på:
Årets Julemisser 2007

Annonce