{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Jeg var til koncert i går {{forumTopicSubject}}

IIiihhh hvor var det hamrende hyggeligt.
det var en intim koncert med omkring 100 publikummer...

Jeg siger jer at Skråen "dansede" i går...

Hvem jeg hørte ?? <b> Bryan Rice </b> ;-)))))))))))))

Her er et par af sangene

http://www.youtube.com/watch?v=VXHcPMRD2Qs

http://www.youtube.com/watch?v=0_7TCfTc0LM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=3mllW0sB1Ec&feature=related

DAAAAAAAAAMN det var en hyggelig koncert ;-)) Og så har han da lige den cuteste guitarspiller med i bandet *GGGGGGG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg var til koncert i går
  • #1   17. nov 2007 uuuh det lyder godt - det må have været rigtig fedt smiley

• #2   17. nov 2007 Det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt *WEEEEE*

Jeg sidder lige og har et Bryan Rice trip lige nu *GGGGG*

• #3   17. nov 2007 hmmmm, ik lige min kop the, men en koncert er altid en hitter og som regel er det uanset hvem der spiller bare der er go stemning.
    næhhhhh jeg glæder mig til bon jovi på gl estrup til juni næste år

• #4   17. nov 2007 Johnny (Tigger) Det var så hyggeligt. Vildt intimt (forstå mig ret)

Min veninde og jeg stod foran scenen - helt foran, og rockede til musikken.

Jamen det var bare RÅHYGGE....

• #5   17. nov 2007 er jeg slet ikke i tvivl om, har selv været til en del af de der små hygsomme koncerter og det er bare fedt og intimt,
    jeg har bla oplevet
    big fat snake
    tv2
    pretty maids
    jeff healey

man føler bare man kommer helt tæt på og samtiddig fører man næsten en samtale med dem

• #6   17. nov 2007 Ja ikk ;-)))))))

Ooooh jamen jeg er bare SÅ MEGET ovenpå i dag...

Lyder ellers til at være nogle FEDE koncerter du har været til ,-)))

• #7   17. nov 2007 ka jeg squ godt forstå, man er altid helt oppe at kører efter en skøn og fed oplevelse som en koncert er
    og de små nakkehår vil næsten ikke lægge sig igen.
    ja det var nogle ret fede koncerter, især pretty maids står højt i hukommelsen, for det var med spisning osv med bandet og de gutter er bare helt nede på jorden osv

• #8   17. nov 2007 Nej det tror jeg ikke det var... Vi troede først det var playback, men nej det lød det ikke som, for hans stemme var ikke helt så "ren" som på hans cd'er..

• #9   17. nov 2007 Jeg skal til Iron Maiden koncert om 8 måneder...!

Det bliver for fedt... De spiller i Horsens og kæresten og jeg har købt billetter... Der kommer 25.000, og jeg glæder mig for vildt... Det bliver min første koncert..

;o)

• #10   17. nov 2007 Bettina - AAIII det lyder fedt ;-))))

Natascha - det var bare SÅÅ fedt...

• #11   18. nov 2007 Har lige lyttet med en tur! Fede numre - er da vild misundelig. Her går jeg rundt med feber og halsbetændelse og så inviterer du mig slet ikke med! :0(

Har ikke været på Skråen siden Robben Ford spillede der for mange år siden! Men koncerterne der er altid fede, fordi det er så intimt! Og hvem vil ikke gerne tæt på Bryan Rice, han er da bare for cute!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
Jeg var til koncert i går

Annonce