{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

hvorfor single {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har tænkt over noget siden i forgårs hvor jeg mødte en veninde jeg ikke havde talt med i en hel del år, hun er det som jeg vil kalde en atraktiv pige,32 år uden børn og ret køn faktisk, hun har siden bruddet med sin kæreste for 6 år siden ikke ku finde en ny kæreste, hun har en stor omgangskreds og gå i byen nu og da, hun er så absolut ikke desperat efter en kæreste , men hun vil gerne ha en at kramme osv osv.
og når jeg kigger rundt i min omgangskreds er der ret mange singler flrere af dem er ufrivillige singler, enkelte har selv valgt det.
hvad er det der gør at folk tvinges til singellivet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor single
  • #1   8. nov 2007 Der er ikke nogen der tvinges til det man tager træffer selv sine valg med sit liv og hvordan man vil leve det og hvem man vil leve det med. Det kan være at der bare ikke er den rette for dem lige nu.... Man må gøre op med sig selv hvad man vil ha og hvad man ønsker sig af sit liv

• #2   8. nov 2007 Der er også et par ungkarle i vores omgangskreds. For deres vedkommende tror jeg, det er fordi, de ikke har den fornødne selvtillid. Og det bliver ikke nemmere med årene. Og det er nok de færreste kvinder, der finder en næsten "ubrugt" mand over 40 år specielt tiltrækkende - netop fordi de ikke har været i parforhold.

• #3   8. nov 2007 Tja jeg tror folk bliver mere og mere kræsne... Det er jeg ihvertfald blevet, og jeg er desværre også single...

Kommentér på:
hvorfor single

Annonce