645 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad katte dog"
Hvad gør man dog ikke for sine katte ?
Her idag lå sneen helt op til havedøren, og Røde vil ikke gå i sneen :) så jeg måtte skrabe sne, så drengene kunne komme ud på morgentur, og så er de som sædvanlig kun ude godt 5 min, i kulden :D Men...
Her idag lå sneen helt op til havedøren, og Røde vil ikke gå i sneen :) så jeg måtte skrabe sne, så drengene kunne komme ud på morgentur, og så er de som sædvanlig kun ude godt 5 min, i kulden :D Men...
Skrevet af: Jette L , Røde og Mitti - 23. jan 2016
Så hold dog de katte inde!!!
Kære KG her kommer lige en lidt trist historie om en stakkels kat, hvis liv hænger i en meget tynd tråd! Her til morgen opdagede jeg da jeg skulle ud og stille skraldevognene ud til vejen (ja, de...
Kære KG her kommer lige en lidt trist historie om en stakkels kat, hvis liv hænger i en meget tynd tråd! Her til morgen opdagede jeg da jeg skulle ud og stille skraldevognene ud til vejen (ja, de...
Skrevet af: •?! P!NK • - 27. dec 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
- Samle skabe mm 1.200 kr.
- Opsætning af udendørs tørrestativ 400 kr.
- Showersystem 3.000 kr.
- Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
- Opsætning af lampe 800 kr.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 144
Hvad katte dog kan!