913 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor afviser folk døde katte? {{forumTopicSubject}}
Ville lige byde en ny kat velkommen, da jeg fik øje på at den havde 23 afvise point..
Da hun så spørger til hvorfor man afviser hendes kat, så svarer man...Fordi den er DØD.
Vor herre bevars,,
Pigen er 12 år gammel, og vil dele sine billeder og sin kærlighed til dyr med os andre, og så tager man hende i skole.." : Man må ikke oprettet en død kat.."
ØHH,,, står der også et eller andet sted jeg ikke har læst, at man skal slettet sin kat hvis den dør???
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 41
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 49
Jeg undrer mig bare, og bliver også en smule harm, eller rettere lidt ked af det..
Hvor er der dog mange ting der kunne gøre anderledes her på KG.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Men nu er den kommet ind, kan jeg se
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Nej, det er ikke en regel, men nu er det sådan at det er brugerne på galleriet der bestemmer hvem der kommer ind.
Den eneste regel der er, er at alle katte er velkomne, blot det er brugernes egne.
Det med fem billeder er heller ikke en regel, det er en anbefaling.
At nogle brugere så har deres egne selvskrevne regler om at katte ikke må være døde, at der skal være min. 1 A4 sides tekst, at der skal være min. 14 billeder og kattene skal have stamtavler ved racer og katte der ligner huskatte må ikke oprettes som blandinger, det er der jo så ikke så meget at gøre ved
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Hvis man ejede katten da den døde, ejer man den rent teknisk stadigvæk, og den er derfor meget velkommen
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
maj 2007
Det er MEGET sjællendt jeg opdatere mine levende kattes profiler også.. Det er ikke et krav at man SKAL gøre det for at være herinde. Faktisk kan du have de samme billeder på så længe du lyster
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
maj 2007
og at man KUN bruger udstemmen hvis det er imod reglerne (både dem når man oprætter katten og de brugerbetingelser man sagde ja til at overhodle da man tilmeldte sig)
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
Velkommen til Politi wanna bee..... synes efterhånden det er ved at være svært at få en kat oprettet..
Forkert race... hmmm, hvis jeg havde købt min kat som værende en race uden tavle, så ville jeg også sætte den under race.
Er min kat død på opretter tidspunktet, har jeg da stadig en følelsesmæssig relation til den
For lidt billeder... der står ingen steder at der SKAL være min 5 billeder, ej hellere hvor skarpe de skal være...
Der sidder en flok mennesker herinde, som åbenbart er glade for at have lidt magt.... føler "du" dig ramt.. så er du nok en af dem.
Det er det største snob forum der findes.....
Velkommen til alle katte fra mig, uanset race, tavle, billeder..osv.
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 70
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 70
i lige måde kan osse godt lide dit navn smiler... jeg havde lige fået min ene kat og havde kun 4 billeder af ham, jeg blev afvist 3 gange.. lidt irriterende men ok
Hvorfor afviser folk døde katte?