{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Hvad er formålet? (udfordringer) {{forumTopicSubject}}

Jeg går ud fra, at legen "udfordring" blot er en leg, og ikke noget, man deltager i med livet som indsats.

Derfor undrer det mig, at man inviterer til en udfordring, for herefter på sidstedagen at skrive til alle på vennelisten, om ikke de vil stemme på ens kat, fordi man er ved at tabe.

Jeg ved ikke, om det er noget "alle" gør, men jeg har ikke brug for at opleve det mere end en gang. Det kan godt være, at jeg er lidt miffet at høre på..

Det gør mig ikke noget at have tabt udfordringen - ærligt, så er det jo bare for sjov. Men jeg har ikke lyst til at deltage, når vilkårene udvikler sig i en - efter mig mening - lidt smagløs retning.

Er det bare mig, der ikke kan se humoren/formålet i det?

Jeg er ikke så meget inde i det med udfordringerne, hvad kan man vinde? Jeg mener, der må jo stå et eller andet helt vildt på spil? Offentlig ydmygelse eller sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er formålet? (udfordringer)
  • #1   25. aug 2007 Jeg syntes, idéen var rigtig god. Og det var da fedt at svinge imellem grøn og rød, sådan lidt: "juhu, der er nogen, som syntes, min kat er sødest!" Lidt ego er man vel på kræets vejne.

Men hvis det ikke er derfor stemmerne bliver givet, så falder det søde sg' fra. Så er man lige pludselig blevet viklet ind i "konkurrentens" personlige diller-daller, og det er bare ikke fedt.

Lige et clue til jer, som bruger venne-stemme-metoden: Lad være med at påføre jeres konkurrent på vennelisten, hvis I har tænkt jer at opfordre til snyd via denne.

• #2   25. aug 2007 Hov!

Jeg opdagede lige, at "konkurrenten" er tolv år gammel. Altså ikke katten - ejeren. Så forstår jeg det lidt bedre. Min miffet-hed var baseret på en voksens handlinger, men nu kan jeg li'som finde det i mit hjerte at tilgive.

• #4   26. aug 2007 Hey...
    Også kun for sjov, Motto) Tab og vind med samme sind)
    Poteknus...

• #5   26. aug 2007 malene- Jeg er ikke så meget inde i det med udfordringerne, hvad kan man vinde? Jeg mener, der må jo stå et eller andet helt vildt på spil? Offentlig ydmygelse eller sådan noget?

udfordringer er jo mest for sjov, men hvis din kat vinder, vinder du point eller hva du vil kalde det til at byde andre katte velkommen/afvise. du kan få op til 10 velkomst/afvisepoint.

sådan var det ihvertfald da jeg startet herinde, har så holt en pause og er først fornylig kommet tilbage, så ska ik ku sige om det er blevet lavet om.

Kommentér på:
Hvad er formålet? (udfordringer)

Annonce