holder i lige meget af jeres katte? {{forumTopicSubject}}
Ja denne tråd er, som i kan høre, rettet til folk med flere katte. Holder i lige meget af alle jeres katte eller har i en yndlings? Og hvorfor er denne kat så speciel for jer?
Jeg troede ikke man ville have det sådan og håber bestemt ikke det bliver sådan, når man får børn, men jeg har en yndlingskat. Nu har jeg 2 katte, som jeg er rigtig glade for, men den ene kahlua er lidt mere speciel for mig.
Hun er min første kat (udover dem jeg har haft hos mine forældre) og hun er lidt mere reserveret end chanel, der bare kaster sig over folk og vil kæles. Kahlua skal man kæmpe lidt mere for, men til gengæld er det også dejligt, når hun endelig gider. Hun har bare lidt mere personlighed synes jeg.
Hvad med jer?
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
jeg elsker mine katte alle sammen men jeg har nogle af mine katte der betyder mest som jeg ved bliver hos mig til de ikke er mere *SS*
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Junior er vores lille baby i en voksen krop. Han er killing i sind og han er usædvanlig kælen. Han putter konstant ved en af os.
Chaia er min diva. Hun er dronningen af dem alle (i hierakiet) men hun er fair - fast, men fair.
Hun elsker at komme op og kaste sig på en. Hun NYYYYYYDER at blive friseret og hun er en stor kælepotte.
Hvis du spørger min mand, så er hans favoritter Anton, Bowtie og Carambole, fordi de er opsøgende overfor ham.
Børnene vil sikkert sige Delphyne og Papaya, fordi de ligger i deres seng eller sidder meget hos dem, så alt i alt har vi hver især vores "favoritter" men alle vores katte er meget elsket...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 210
selvfølgelig "bytter" vi også engang imellem men det er meget sjældent for det gider de som regel ikke.
tror også det kommer meget an på hvem katten har været mest sammen med i starten, på trods af at jeg var oppe en hel nat sammen med mille den første nat ( tror jeg hun har glemt ) men der ud over så vil man jo nok altid knytte sig mere til den ene i forhold til den anden.
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Lucas har et temperament jeg aldrig har oplevet på nogen anden kat, han er en charmetrold uden lige.
Tine er bare så kæles og dejlig, når hun kommer op i sengen få får jeg den helt store tur af hende, hun slikker mine fingre og ælter poter på mig.
Laura var min første kat, så der er en hun har en særlig plads også. Hendes måde at være på, kommer og hilser mange gange i løbet af dagen, og når hun vil have jeg skal gå med hende osv.
Jeg kan ikke sige der er en der har højre betydning end den anden. Bare den tanke hvis man skulle af med en af dem, jeg aner ikke hvem af dem det skulle være, men sådan skal det heller aldrig blive, alle sammen bliver.
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 313
Men en helt specielle plads har Abilgel, pga. den hårde tid vi har været igennem sammen.
Men ingen af mine katte ville jeg kunne undvære, og frygter den dag, hvor jeg må sige farvel til nogen af dem.
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 221
Men jo.. er skam glad for allesammen ... men mest de 3.. og af de 3 er det Mimse der er Prinsessen
jul 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg vil sige a den nye er da lidt mere interesseant li nu fordi den er ny, men jeg elsker dem begge li højt, de får den samme opmærksomhed og den samme kærlighed.
Man må ikke gøre forskel på sine katte !
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
har ingen børn endnu ( pga sygdom mm) så går extremt meget op i de to pels pølser
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Hvis jeg skulle vælge en ud, så er der ingen tvivl om at det er Mischa der er min helt store øjensten, også selv om hun sikkert får givet mig grå hår før tid.. Men jeg vil for alt i verden ikke af med nogen af dem overhoved
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
ja nu har jeg jo mange katte og jeg må sige jeg frygtet også om jeg ville holde lige meget af alle eller kun af nolge få men de har nu allesammen en specila plads .molly min huskat er god at arbejde sammen med i haven vi hygger ,hende og jeg og snakker meget sammen.Sally elsker at ligge i ske på sofaen når det er tid til tvhygge ,det er så dejlig afslappene. Ugly og Faustion er mine sidekamarater når det er sove tid.og til at ligge og slummer med på sofaen eller hygge med en god bog. Amidala er min PC mis som elsker at ligge og følge med og jeg for varmet mit skød.Evita er min betroligeven for hun lytter og er meget opmærksom om vi nu har det godt og kan mærke med det samme hvis man er ked af det eller glad. Hawanna er min dansemus hun elsker at danse på armen til god musik og kan til tider synge med .Frigg er min sideven når det er spisetid så råhygger vi med maden. Men alle betyder lige meget for de er så kærlige og trofaste og de elsker hvis jeg ligger mig på gulvet i stuen og de alle kan få lov til at ligge rundt om mig.
holder i lige meget af jeres katte?