{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

hvor holder i jul??? {{forumTopicSubject}}

sad lige og tænkte på hvor og hvordan folk vil holde jul i jul.

vi holder jul hjemme hos os selv i år, min mor og min lillebror kommer juleaften og så skal vi mæske os i alskens lækkerier.
men helt utradionelt blir det ihvertfald, vi er alle træt af flæskesteg og and osv
menuen blir derfor sådan her
forret- rejecocktail
hovedret
oksefiletsteg(lavet på grill)
brune kartofler
en spændende sovs af en art
tyttebær
menuchips
flutes

deserten blir
ris ala mande og chokolade mousse

der blir ingen mandelgave, men derimod spiller vi ludo om en lille gave istedet.

udover det har vi købt gud ved ikke hvor meget guf i den søde afdeling.

da ingen af os drikker meget spiritus, bliver der sat 1 flaske vin på bordet og en masse sodavand

hvad med i andre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor holder i jul???
  • #1   11. dec 2006 holder jul herhjemme med mor&far , også kommer mormor&morfar ind . det laang tid siden vi har holdt med dem , mor har mange søskende , så de skal resever i go tid (;

• #2   11. dec 2006 Jeg holder jul hos min mor og far, min søn skal være hos sin far, så jeg er alene i julen.. ;o(

• #3   12. dec 2006 Hvor ved jeg ikke helt endnu. Det bliver enten hos mig, hos min bror eller hos min far.....og vi bliver kun vi tre.

Det bliver traditionel juleaften med andesteg, brunede og hvide kartofler, tyk brun sauce, rødkål og hjemmelavet agurkesalat. Ris a la mande til dessert - naturligvis med mandelgave.

Og så er det tid til gaver, lidt hygge foran fjernsynet, snakken og konfekt (hvis der er plads i maven).

Hvis min far og min bror har fri i juledagene skal vi formentlig besøge familien der.

• #4   12. dec 2006 lundquist-syntes det er flot af dig at du tager dig af de 2 retarderede juleaften. sad egentligt og tænkte på om det var noget familie eller om det bare er dit gode hjerte der kommer frem der. er det måske nogle der har "mistet" deres familie el hvordan.

• #5   12. dec 2006 Min kæreste og jeg skal holde jul på Sjælland, ved hans far og stemor... Det bliver hans familie julen skal holdes ved i år... smiley

Glædelig jul til jer alle og jeres dejlige missetatter....

• #6   12. dec 2006 min kæreste og jeg skal holde jul hos min mor og far i år....og så kommer min storebror og hans kæreste også!
    min far er fra spanien og selvom vi har mange danske traditioner er der også en del spanske imellem....så det er ikke helt den samme jul som i måske kender, men maden er dansk:)

• #7   12. dec 2006 Jeg skal holde jul herhjemme sammen med min mor og kæresten.. også kommer min storebror og hans kone.. min storesøster og hendes forlovede og deres lille dreng på 10 mdr.. min søsters 3 ældste børn skal for første gang holde jul hos deres far så det blir lidt anderledes for min søster.. Vi holder jul hvert 2 år med min bror og hans kone... vi skal ha and.. flæskesteg.. brune og hvide kartofler.. grønlangkål.. surt og ris ala mandé og danse om juletræ og åbne en masse gaver og spise os tykke og fede i juleslik..

• #8   12. dec 2006 Jeg skal holde jul for første gang med svigerfamilien smiley

Vi bliver 12 personer (de 4 brødre + vedhæng og børn og forældre)...

Vi skal (så vidt jeg har forstået) have normal juleaften *gg* Det bliver hyggeligt, og underligt at være sammen med andre en familien smiley

Tilgengæld holder vi kæmpe juletamtam i min familie 2. juledag smiley

Så I år har jeg 2 familier *gg* synes det er sjovt så hurtigt det er gået fra at være "børne"kærester til "rigtige" forlovede med juleaftener hvert andet år derhjemme...

Så god jul til jer alle smiley

Kommentér på:
hvor holder i jul???

Annonce