hvor holder i jul??? {{forumTopicSubject}}
sad lige og tænkte på hvor og hvordan folk vil holde jul i jul.
vi holder jul hjemme hos os selv i år, min mor og min lillebror kommer juleaften og så skal vi mæske os i alskens lækkerier.
men helt utradionelt blir det ihvertfald, vi er alle træt af flæskesteg og and osv
menuen blir derfor sådan her
forret- rejecocktail
hovedret
oksefiletsteg(lavet på grill)
brune kartofler
en spændende sovs af en art
tyttebær
menuchips
flutes
deserten blir
ris ala mande og chokolade mousse
der blir ingen mandelgave, men derimod spiller vi ludo om en lille gave istedet.
udover det har vi købt gud ved ikke hvor meget guf i den søde afdeling.
da ingen af os drikker meget spiritus, bliver der sat 1 flaske vin på bordet og en masse sodavand
hvad med i andre
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Det bliver traditionel juleaften med andesteg, brunede og hvide kartofler, tyk brun sauce, rødkål og hjemmelavet agurkesalat. Ris a la mande til dessert - naturligvis med mandelgave.
Og så er det tid til gaver, lidt hygge foran fjernsynet, snakken og konfekt (hvis der er plads i maven).
Hvis min far og min bror har fri i juledagene skal vi formentlig besøge familien der.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Glædelig jul til jer alle og jeres dejlige missetatter....
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
min far er fra spanien og selvom vi har mange danske traditioner er der også en del spanske imellem....så det er ikke helt den samme jul som i måske kender, men maden er dansk:)
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Vi bliver 12 personer (de 4 brødre + vedhæng og børn og forældre)...
Vi skal (så vidt jeg har forstået) have normal juleaften *gg* Det bliver hyggeligt, og underligt at være sammen med andre en familien
Tilgengæld holder vi kæmpe juletamtam i min familie 2. juledag
Så I år har jeg 2 familier *gg* synes det er sjovt så hurtigt det er gået fra at være "børne"kærester til "rigtige" forlovede med juleaftener hvert andet år derhjemme...
Så god jul til jer alle
hvor holder i jul???