658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

God debat - ros til os selv God debat - ros til os selv

har lige deltaget i debatten om inderacekat
og vi kan være stolte af os selv og hinanden. en ( tror jeg) ret ny bruger spørger om råd og vejledning. og den bliver givet.
uden sure miner, meget langt og grundigt- og for imod tavle debatten gennemføres uden skarpe vendinger.
faktisk den bedste tavle snak jeg længe har set, hvor jeg føler at det vigtigste kom frem. og jeg håber oplæggets ejer føler sig klogere

sådan skal det være folkens
roligt, grundigt og uden sure miner
så er her dejligt at være

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God debat - ros til os selv
  • #1   28. jun 2007 lis.: får du ikke snart nogen af dine katte her ind? har jo en abby blanding i pleje og kunne godt tænke mig og se flere billeder af sådan nogen.

• #2   28. jun 2007 tusind tak lis- er også helt solgt til den lille, bestemte, forkælede,snakkende, smidige, larmende, uopdragne, gummilastiske kat
    så meget personlighed i så lille en krop

• #3   28. jun 2007 nu var det os dine race rene jeg mere tænkte på... hvorfor peanut er blanding skal jeg ikke kunne svarer på. hun er i pleje hos os og du kan læse hendes historie under hende selv.

Kommentér på:
God debat - ros til os selv

Annonce