{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

En god debat ( en lille bøn ) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi er et utal af forskellige personligheder her KG.

Og det gør diskussioner endnu mere interessante....

Jeg har selv lært på den hårde måde hvordan man debattere også uden at såre folk.
1
Meningsytringer er altid velkommen ,men hvorfor bande ? Vi forstår godt budskabet alligevel.

2

Lad være med at lade det gå ud over ejerens katte ( afvise ) blot fordi du ikke bryder dig om ejerens meninger, det er da for barnligt og noget der ødelægger enhver saglig debat smiley
Og så vidt jeg ved har kattene vist intet gjort smiley

3
Vi er her for at hygge os, trods forskellige syn på emnerne.

5
Ingen er fejlfri ... Slet ikke mig ,men jeg prøver at bidrage med et positivt sind,
Selvom, indrømmet det er svært.
Og det lykkedes ikke altid smiley

6
Lad os alle gøre en indsats så dette sted vedbliver et dejligt seriøst forum at være i smiley

Vi kan godt ,glædelig jul smiley

Foto fra mit job hvor julemanden dumpede ind smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god debat ( en lille bøn )
  • #1   15. dec 2013 Rigtig godt budskab Tine, jeg har gemt dit budskab/ tråd i mine favoritter, for den er vist meget god at finde frem fra tid til anden smiley

Vi skal nemlig huske på at vi er alle forskellige og vi har forskellige meninger og holdninger samt erfaringer, vi skal ikke død og pine være enige, nogle gange skal vi blot blive enige om at være uenige smiley

Det vigtigste er er vi lytter til hinanden og vælger det ud som kan bidrage til vores hverdag og sortere resten fra og sige tjaa..

Kommentér på:
En god debat ( en lille bøn )

Annonce