{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første kuld /stamtavle.
  • #1   5. jun 2007 De kommer til at hedder et nummer.. Når man ikke har stamnavn.. smiley

• #2   5. jun 2007 okay... så må jeg håbe mit ønske stamnavn går igennem første gang...

• #3   5. jun 2007 Ellers ville jeg på stamtavlerekvisitionen skrive, at du ønsker registreringen af kuldet sat i bero, da du afventer svar på ansøgning om stamnavn.

Du _kan_ også godt udskyde stamtavlerekvisition. Bare den sker, INDEN killingerne er 10 mdr. men så er prisen højere.

• #4   5. jun 2007 hvor lang går der ca fra man sender ind til man får svar på om man får det man ønsker.

• #5   5. jun 2007 Jeg går ud fra, du er medlem af en af de fire hovedklubber, og så får du medlemsbladet *KatteMagesinet. Deri kan du læse om Stamnavn. Men er du det ikke, er det det aller første, du skal gøre, for du kan søge stamnavn.

Dernæst skal du søge om blanket til ansøgning om stamnavn hos din klubs stambogssekretær eller på FelisDanicas hjemmeside www.felisdanica.dk

Ekspeditionstiden _kan_ være op til 2 måneder, og betaling for dit stamnavn skal ske ved bestillingen.

Fritagelse for stamnavn kan fås, hvis du kun ønsker at opdrætte ét kuld, og killingerne vil så kun få et navn samt en evt. farvebetegnelse.

PS: Det er en forudsætning for, at du kan få stamtavle til dine killinger, at både deres far og mor er stambogsførte.

Kommentér på:
første kuld /stamtavle.

Annonce