890 visninger
|
Oprettet:
Løbetid {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Vi har 2 persere.. Vores hun kat er nu i løbe tid for første gang siden vi har fået Felix, han er nu 10 mdr. Og Fiona er 2,5 år. Vi håber hun bliver gravid, for det vil være sjovt at få nogle små uldtotter.. Men skal vi bare lade dem gå sammen som de plejer?? Eller skal de være lidt hver for sig?
Vi har ikke nogen stamtavle på dem. Men de er begge ægte, men da vi ikke skal "avle" på dem, og bare skulle have en hygge kat:-) og nu har vi så 2
Vi vil kun have et eller to kuld på hende..
Mvh. Heidi
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 329
Det var dog et sagligt svar!!!!
Heidi - jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg kun har steriliserede katte
Men jeg kan fortælle, at det er en oplevelse ud over det sædvanlige, at ha' små killinger. Har selv haft en Missemor i pleje, der fik killinger her hos mig. Det er en tid jeg ser tilbage på med glæde, og jeg har selv 2 af kattene nu.
Kan godt forstå, at du gerne vil ha' et kuld
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Altså hvem vil da nærmest ikke det..
Der er bare en masse ting du bør overveje inden, Og du bør helt sikkert(!) sætte dig ind i alt det der med parring og killinger før du overvejer at få dem,
Søg her i forum og på google, så du kan få en masse viden om emnet..
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 99
Dorthe K og Zabrina: Mine forældre har haft 2 hold killinger på deres huskat og det var en stor oplevelse:-) Så det vil vi også gerne opleve.. Skrev det med at vi ikke har stamtavle på dem for at undgå kommentare omkring dette, da det jo ikke var mit spørgsmål.. Ved godt at der er meget arbejde med sådan nogle små pus.. Men det er da også en fantastik oplevelse:-) Har kigget herinde på emnet, og har også adskillige bøger om katte og emnet:-) Men vil gerne have råd af folk som har affaring med "avl"..
Jeg ser nu ikke mine 2 vidunder som huskatte, som der er nok af.. For selvom vi vil have nogen uden var der nu ikke så mange at vælge i mellem( hverken med eller uden stamtavle..) Og vi har valgt vores katte ud fra deres sind og udsende og ikke om de havde tavle eller ej...
Tak for jeres svar:-)
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 99
Tusind tak for dine svar:-) Jeg vil lige have dem testet, for er fuldstændig enig med dig med at jeg ikke vil sælge nogle syge killinger:-)
Hvad nu hvis mine katte fejler noget kan jeg så få erstatning der hvor jeg har købt dem eller hvad?
Ja, de er nogle dejlige katte om de er fertile eller ej..
Tak for de gode svar.
Mvh. Heidi
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
Løbetid