10. aug 2006 Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
Så er Star hjemme.. {{forumTopicSubject}}
Så har jeg endelig fået hentet min lille ny misling... STAR.. :o) Og det er hun.. Hun ligger lige her ved siden af mig i sengen.. Hun tog turen til sjælland super flot.. Lå på mit skød og sov (og kedede sig tror jeg) hele vejen..
Men men men.. hun er ikke helt så begejstret for sine nye legekammerater.. Hun hvæser, knurrer og piver konstant, når de lige kommer ind et smut og ser til hende.. Hun sov alene med os i nat og det virkede som om hun var tryg, hun lå i mellem vores hovedpuder.. nusser..
Men nu begynder de tre tosser at hvæse ad hinanden os, dem som ellers aldrig har hvæst af nogen..
De virker ellers til at de godt ved hun er lidt bange og skræmt, de prøver a blive venner med hende..
Så håber bare det driver af når hun har vænnet sig til situationen..
Tænker på at købe feliway, hvis det ikke bliver bedre, har i andre råd? De vil blive modtaget med kyshånd.. Er ikke vant til den her situation, det er gået med nemmere med de andre tre.. :o)
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
aug 2006
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
aug 2006
Men så tror jeg at jeg fortsætter på den måde jeg gør.. lige lukker de andre ind til hende ind i mellem og så ellers giver hende pauser til at sove lidt.. :o) Tak..
Men hun er rigtig nusser..
Så er Star hjemme..