Converse All Star. Navne - Hvad er forskellen ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle på KG..
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.
Jeg sidder og kigger på nogle converse sko på nettet og ser flere navne. Jeg gætter på at dem der hedder OX, Mid og HI bare er den samme bare med forskellige højder.
Men så ser jeg at der er nogen der hedder Seasonal og Core Plus. Jeg ville bare høre jer om der var nogen der vidste hvad forskellen var? Det lyder som om at Seasonal måske kan klare vejret bedre eller noget :S men har ingen idé om hvad Core Plus kunne være for nogle?
Der er også nogle der hedder Dainty ox som er dyrere en "almindeig OX" så jeg er lidt forvirret.
På forhånd tak
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 742 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.994
det er lige som alle andre sportssko, hver sko har sit eget navn. Jeg ved ikke hvordan de regner prisen ud. men var inde på deres hjemmeside, og for mig ser de nu alle sammen meget ens ud. Nu er jeg så ikke lige til converse da de er lidt for flade til mig
måske danity er dyrere fordi den har halve str.? Mens de andre har almindelig str.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 20 Svar: 58
Jeg var efterfølgende nede i en sport outlet. De havde dem der hed Dainty og de sad helt anderledes på mig.
Dem jeg prøvede i stadium havde også halve størrelser ud over almindelige størrelser. Det er bare lidt forvirrende.
jul 2008
her er de alle samme - hele 7 sider. Helt vildt hvor mange forskellige slags farver mm som findes i converes
men jeg tror at prisen nogenlunde er den samme. med mindre man finder dem i outletbutikker. Men det er nok svært at finde de rigtige til billig penge. Men jeg tror at Bilka har haft dem til ca 3-400 kr på et tidspunkt, men de er vist hurtig væk.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 20 Svar: 58
jul 2008
Converse All Star. Navne - Hvad er forskellen ?