{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Converse All Star. Navne - Hvad er forskellen ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på KG..

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.

Jeg sidder og kigger på nogle converse sko på nettet og ser flere navne. Jeg gætter på at dem der hedder OX, Mid og HI bare er den samme bare med forskellige højder.

Men så ser jeg at der er nogen der hedder Seasonal og Core Plus. Jeg ville bare høre jer om der var nogen der vidste hvad forskellen var? Det lyder som om at Seasonal måske kan klare vejret bedre eller noget :S men har ingen idé om hvad Core Plus kunne være for nogle?

Der er også nogle der hedder Dainty ox som er dyrere en "almindeig OX" så jeg er lidt forvirret.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• fast rengøring 1.200 kr.
  • My heater bar is low and I cannot fill water into tank to get it work 1.000 kr.
  • Water leaks under the sink 1.200 kr.
  • Opsætning af en sovesofa 750 kr.
  • Forbund lampe til strøm 500 kr.
  • Opsætning af to lamper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Converse All Star. Navne - Hvad er forskellen ?
  • #1   10. maj 2014 jeg så faktisk et problem hvor de havde fundet nogle ældre converse sko, og de hedder også noget forskelligt. nu var de så gamle så det viste sig at de faktisk kunne få mange penge for de sko.

det er lige som alle andre sportssko, hver sko har sit eget navn. Jeg ved ikke hvordan de regner prisen ud. men var inde på deres hjemmeside, og for mig ser de nu alle sammen meget ens ud. Nu er jeg så ikke lige til converse da de er lidt for flade til mig

måske danity er dyrere fordi den har halve str.? Mens de andre har almindelig str.

• #2   10. maj 2014 Det var fordi jeg var inde i en stadium butik og prøve et par der hedder All star HI de sad godt men de kostede så bare 599,- jeg tænkte at jeg kunne være så heldig at finde dem på tilbud men der er så mange slags så det er besværligt.

Jeg var efterfølgende nede i en sport outlet. De havde dem der hed Dainty og de sad helt anderledes på mig.

Dem jeg prøvede i stadium havde også halve størrelser ud over almindelige størrelser. Det er bare lidt forvirrende.

• #3   10. maj 2014 (link fjernet)

her er de alle samme - hele 7 sider. Helt vildt hvor mange forskellige slags farver mm som findes i converes

men jeg tror at prisen nogenlunde er den samme. med mindre man finder dem i outletbutikker. Men det er nok svært at finde de rigtige til billig penge. Men jeg tror at Bilka har haft dem til ca 3-400 kr på et tidspunkt, men de er vist hurtig væk.

• #4   10. maj 2014 Tak smiley Jeg kender godt siden. Jeg ved at de findes på nettet på tilbud nogle gange, men jeg skal bare være sikker på at det er de "rigtige" jeg køber og nu mener jeg ikke falske, nu mener jeg fordi der jo er så mange navne. Jeg vil gerne være sikker på at jeg ikke kommer til at købe en dainty fordi de sidder ikke ligeså godt på mig som en "almindelig" all star gør.

• #5   10. maj 2014 så ville jeg nok bare købe de rigtige det rigtige sted. Det er virkelig dumt hvis man får nogle som bare ikke sidder som de skal.

Kommentér på:
Converse All Star. Navne - Hvad er forskellen ?

Annonce