{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Møg-kælling {{forumTopicSubject}}

Nå ja...

Men hvis der er nogen der har et problem med mig eller mine udsagn - så skriv det dog privat!!! At an søger mod moderator er da et nederlag (jeg er jo lige her....)

Jeg er altså ikke så slem, men jeg har mine meninger. Jeg har opdrættet i 22 år, så jeg KAN hjælpe. Jeg gider ikke "fnidder og sladder", men har du brug for hjælp - så er jeg der!!!!

Potedask fra
Anne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg-kælling
  • #1   24. maj 2007 Okay

• #2   24. maj 2007 Anne - Yes yes, det gør vi bare.

Men hvad mener du med "At an søger mod moderator er da et nederlag"

• #3   24. maj 2007 Jo stave kan den gamle ged heller ikke...

Man skulle der ha stået....

Potedask fra
    Anne

• #4   25. maj 2007 forstår det stadig ikke? :o)
    at man søger mod moderator? Hvad mener du med det? :o)

• #5   25. maj 2007 .....at man søger mod moderator i stedet for at sige det til mig...

• #6   25. maj 2007 det er jo nemt nok at brokke sig - men folk der føler sig berørt, burde sige det til den de føler sig stødt af - ikke bare rende til moderator......

• #7   25. maj 2007 Jamen er du sur for mister lidt tråden hva du prøver at forklarer?

• #8   25. maj 2007 Hehe, tror hun er muggen over at folk ikke kan klare selv at skrive det i hendes BC? :o)

• #9   25. maj 2007 Anne - det giver jeg dig ret i at så burte man være voksen nok til at tage det op med personen selv.. men hvordan ved du at en person er gået videre med det du evt tror det er..?

• #10   25. maj 2007 Eva K
    Jepper til dig!!!

• #11   25. maj 2007 Jo jeg er lige blevet frosset i 5 dage....og ingen henvendelser.....

• #12   25. maj 2007 altså ingen henvendelser på hvorfor du blev frosset?

• #13   25. maj 2007 Flyttet os din tråd da den ikk har noget med katte af gøre.. *S*

• #14   25. maj 2007 nåå flyt løs - jeg fatter stadig ikke at jeg blev frosset. nu har jeg set "reglerne" igennem..

• #15   25. maj 2007 ok så 3 men fatter stadig ikke jeg blev frosset - kan læse....

• #16   25. maj 2007 jo jeg fik en mail om at der var flere episoder hvor folk var blevet stødt over min måde at skrive på, så nu blev jeg frosset....

Men ingen har skrevet til mig privat at de var stødt - bare sendt den videre - og jeg kan ikke se hvor jeg har gjort noget forkert - andet en at skrive min mening. Jeg har været skrap - ja - men hvis folk ikke kan ta det, så snup en tudekiks....
    Jeg er ikke en farlig heks som kan kaste en forbandelse, jeg er til at tale med, jeg er en person bag tastaturet....

• #17   25. maj 2007 Ja nu skrev jeg jo tidligere at jeg godt kunne læse......hmpf...

Men jeg forstår det stadig ikke smiley

Hvis man ikke kan svare på den mail man får tilsendt, hvor henvender man sig så for nærmere forklaring?

• #18   25. maj 2007 Hvis folk bliver stødt ses det ofte at de skriver i brugers profil under en misbrug linie hva de mener personen har gjort galt.. og herinde ses det alt for ofte at folk kan blive stødt over grove bemærkninger eller meninger osv så som der står i den overnævnte skrivelse som MB skrev <i>KatteGalleri.dk forventer, at du som bruger opfører dig anstændigt og altid udviser en venlig attitude overfor andre brugere - Ironi er en herlig ting - men desværre meget svært at udtrykke på skrift. Vær derfor forsigtig med at bruge det. Hvis du er ironisk, så husk at markere det tydeligt, hvis du vil undgå misforståelser.</i> eller mit motto er eller hva man kan kalde det: det skrevende kan let misforståes når man ikk kender personens hensigt eller tonefald bag teksten.. pg så skal vi ikke kommetere frysningerosv det står i <i>Brugerbetingelserne: KatteGalleri.dk forbeholder sig i øvrigt retten til ikke at kommentere frysninger eller lukninger af brugerkonti.</i>
    <br>
    Og som sagt så gør vi kun vores arb som der står i brugerbetingelserne..

• #19   25. maj 2007 De gange jeg er blevet frosset ( uha det lyder af mange )har det været en standartmail der blev sendt, netop med ordlyden :gentagne gange...
    Er det ikke bare den samme standart ting der bliver sendt !!?

• #20   25. maj 2007 Jeg ville aldrig gå så vidt, som til at refere til dig, som du selv gør i overskriften. Jeg bruger sjældent den slags ord og kender dig jo i øvrigt ikke. Vil også gerne pointere, at jeg ikke har anmodet om frysning, udstemning etc.

Når det så er sagt, så føler jeg mig ofte stødt af dine indlæg og det er på trods af, at vi faktisk ofte er enige i essensen. Jeg synes dog, at du ofte udtrykker dig meget hårdt og bombastisk og det kolliderer med min opfattelse, at vi som minimum må tale pænt til hinanden.

Jeg har en fornemmelse af, at du bedre vil kunne få andre til at profitere af din erfaring som opdrætter, hvis tonen var en anden. Men på den anden side kender jeg ikke dine hensigter, det er muligvis slet ikke din intention.

Kommentér på:
Møg-kælling

Annonce