{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Dumme dumme svigermor.... {{forumTopicSubject}}

Ja det er egentlig en meget lang historie, men i korte træk lever hun sit eget liv og ikke engang min svigerfar ved hvad hun laver og nytårsaften brændte hun os alle sammen af over en sms besked hvor der stod at vi jo nok godt kunne klare os uden hende og at hun tog i byen med sin veninde.....

Nu har min svigerfar så langt om længe fået nok og går fra hende, hvilket ikke kommer bag på nogen af os da vi ikke har kunne forstå i de sidste 10 år hvad de lavede sammen... Han er ikke min mands rigtige far men har været den eneste far han nogensinde har haft og som vi sagde til ham at det ville han blive ved med at være, så det blev han utrolig glad for at høre, men han var rigtig ked af at de nu skulle sælge huset og at han blev nødt til at aflive de 3 katte de har for de er meget sære og gamle og ville aldrig finde sig i at blive flyttet.

Mig og min mand snakkede lidt sammen d. 01-01-08 om det hele og hvad han sagde til det osv...

Min mand snakkede så med min svigerfar her i formiddags og min svigermor er stadigvæk ikke kommet hjem.... undskyld sproget men ihhh en møg kælling....

Men for at runde historien af så er mig, min mand og min svigerfar blevet enige om at vi køber deres hus og deres katte bliver så i huset sammen med os og vores 2 katte.

Nu er jeg bare spændt på og se hendes reaktion når hun engang gider og komme hjem så vi alle sammen kan snakke med hende om det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme dumme svigermor....
  • #1   3. jan 2008 hvor er det dejligt at høre i gør så meget for ham al respekt her fra..
    min farfar er heller ikke den rigtigt men min far ser ham som den eneste far (selv om den rigtige er her endnu) og vi børn ser ham som den rigtige farfar..

• #2   3. jan 2008 ja det er jo ikke første gang min svigermor laver sådan et nummer her og nu har vi alle sammen bare fået nok og ja vi støtter min svigerfar 100% og vil hjælpe ham med alt, vi er ovenikøbet ved at prøve og finde en lejlighed til ham...

og tak for jeres støtte, selvom at svigermor selv er ude om det så er det ikke helt nemt at vende hende ryggen, men min mand har simpelthen fået nok nu...

det værste er også at hun har arbejdet i en butik hvor vi bor og alle vores venner kender hende jo og hver gang de har handlet og mødt hende står hun og fortæller dem alle mulige historier om hvor hun har sovet henne og hvad hun har lavet.... hvad raver det vores venner at hun nu engang er som hun er... vi fortæller dem jo selv noget men kun det som vi mener at de skal vide...

• #3   4. jan 2008 min svigerfar er super glad for at høre at vi gerne vil købe huset og give kattene en chance, så ja det bliver spændende...

• #4   4. jan 2008 Ja hun lyder godt nok som lidt af en strid madamme der sådan bare svigter hele sin familie, men det er jo hendes valg og så må hun jo tage følgerne.

Jeg kan godt forstå I og din svigerfar har fået nok. Dejligt at I hjælper ham og giver deres katte en chance. Det kan jo godt være at din svigermor ikke bifalder Jeres "nytårs-surprise" til hende, men det har hun jo ligesom selv været skyld i.

Held og lykke til Jer og svigerfar.

Kommentér på:
Dumme dumme svigermor....

Annonce