{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

kanon god dag {{forumTopicSubject}}

I dag har simpelthen været en kanon dag. Jeg har fået lov til at te mig som barn inde i Tivoli. :Det er rigtig mange år siden jeg har været derinde, og jeg prøvede de vildeste ting(ifølge mit hoved) såsom Dæmonen, det gamle lyvende tæppe og rutschebanerne. jeg turde dog ikke det gyldne tårn - øv, er en kylling.
Nå men jeg ville bare lige informere jer om min dejlige dag i Tivoli.
Håber I andre også har haft en god dag. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanon god dag
  • #1   29. apr 2007 har squ også haft en god dag, var lige oppe ved en kammerat i brønderslev og hente nogle bil-dele han har malet for mig, på vej derop kørte vi lige forbi grønvang i randers og nappede en kæmpe is, uhmmmm det var godt, vi kørte så af landevejen derop og nød bare det skønne vejr og det danske forår i fuld flor

• #2   29. apr 2007 Jeg har været til konfirmation med Danmarks smukkeste konfirmand (selvfølgelig)

Min nevø var bare så flot og dejlig og moster (det er jo så mig) var da ved at tude af stolthed op til flere gange ;-)))
    ja ja jeg ved det - tudefjæs *GGGG*

Han fik ihvertfald en dejlig dag var hans kommentar til det;-) Det er jo det aller bedste ;-))

Nu futter jeg ind under dynen, for jeg er BARE lige smadret nu ;-)))

• #3   29. apr 2007 Også haft en god dag her! Vi har fået fryser!!! JUHU det er skønt!! =P *smiler*

og ellers bare nydt det gode vejr...mums...

• #4   29. apr 2007 jajaja annette: du blev vel skidefuld

• #5   29. apr 2007 og jaja, nu jeg var på de nordjyske kanter var der jo slet ingen der tænkte på at diske op med kaffe, ku f.eks godt lige ha nappet en falcon mis med i bilen hjem

• #6   29. apr 2007 Skrevet: 29-04-2007 22:59:40

jajaja annette: du blev vel skidefuld

------------

Nej ved du nu hvad - tsk tsk tsk..

Jeg var faktisk chauffør, så jeg drak såmænd ikke ;-))))
    Damn - tænk at skulle køre i to timer i beruset tilstand - nææh nej smiley

• #7   29. apr 2007 hey do annette, du er gået i seng gonat

mb: ja det kunne jeg da ha gjort

Kommentér på:
kanon god dag

Annonce