{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

En rigtig god dag! {{forumTopicSubject}}

I dag har jeg haft besøg af Naja herindefra, og hendes kæreste, hvilket jeg synes var ekstremt hyggeligt! De er meget søde mennesker!

Jeg serverede min iranske kyllingeret til middag, og vi sad og talte om en masse mellem himmel og jord.

De fik lov at kæle med min katte, som var lidt tilbageholdende, p. g. a. at de ikke kendte dem! Men de kom hellere end gerne, da vi tilbød dem kyllingestykker. ((c; )

Tidligere i dag, da jeg var ude og handle ind til middagen, gik jeg samtidig ned på posthuset for at hente to pakker som lå og ventede på mig... - Et meget smukt billede af to katte, som Kat L herindefra selv har malet. Det står nu på min reol, og er meget meget glad for det! Det andet var tre soveposer, som jeg har bestilt/købt herindefra af Monica O... - Kattene er meget nysgerrige, men er endnu ikke gået ind i dem (sikkert p. g. a. varmen).

Jeg har bare haft en helt perfekt dag i dag, og takker alle for at dagen har været som den har været! Kanon dejligt, og er så taknemmelig for alt! *SSS*

Dette var en solstrålehistorie fra min side af, i stedet for de sure hårboller jeg næsten altid hoster op med, og vil så gerne dele den med jer!

Poteknus & -kram herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig god dag!
Kommentér på:
En rigtig god dag!

Annonce