{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND
  • #1   27. apr 2007 hehe =)

Har ikk prøvet fodre selv endnu så skal nok ikk sige for meget her, men kan lige se det for mig =)

• #2   27. apr 2007 Hvad mener du med slangekrog.... ??

Jeg har oplevet at min snog huggede flere gange efter den 'dumme mus', men kunen simpelthen ikke fange den efter den var blevet smidt ned i buret. Og det var selvf. hvor nogle fra fam. var på besøg, også kunne den 'dumme' slange ikke engang fange musen. SKOD.

Har også oplevet at en dum idiot, satte en lommelygte på slangens terraie hvor den skulle fodres. 'Han var da overhovedet slet ikke bange for den slange der....' Indtil den huggede på ruden, hvor han havde sat lygten, pga. varmen. Jeg har ALDRIG set en fyr rykke så hurtigt, og han var færdig med at provokere slangen. Lynhurtig fik han respekt. SÅ kan han sku lære det !!!!! ;o)

• #3   28. apr 2007 sådan en man tager under slangen og løfter dem op med vi vender os til at bruge den til når vi får en grøn træphyton fordi de hugger ud efter alt så derfor er vi nød til at lære at bruge dem

det lyder som en sigtig spade ham der med lygten

• #4   28. apr 2007 Ditte... tror nok min kærestes "den onde" er en grøn træpython også... Den har han altså også bare respekt for :S huh

• #5   28. apr 2007 den onde ligner ikke en men vil lige få mande til at kigge der er jo mange "sure" slanger

• #6   28. apr 2007 Nåh, ok... Sådan en man ser de bruger i film, fordi de netop hugger... Ja, helt sikkert. Så er det meget godt at i øver jer med en slange der ikke hugger, som hvis i skal have en python... Er du på Baboom... Der er ret mange fede krybdyr.... Prøv at kigge

• #7   28. apr 2007 hehe oki... må hellere lige spørge også når han ellers kommer hjem fra fest og har sovet ud heh smiley

• #8   28. apr 2007 manden siger det ikke er sådan en men han siger det er den jeg har forbudt herhjemme fordi jeg syntes de er grimme GG men han vil lige finde navnet

• #9   28. apr 2007 betinna nej ikke mere jeg må ikke for manden fordi jeg lavede lort derinde men har set tit og der var mange jeg gerne ville have vi har lige fået vores Pantherophis bairdi hjem idag den er bare lille GG

• #10   28. apr 2007 Hmm.. lort ? det lyder ikke rart ??... men hvor må det være fedt at han jeres bairdi hjemme.... Tillykke med det *s*

• #11   28. apr 2007 betinna nej nej så alvorligt er det heller ikke haha men han vil i hvert fald ikke så gerne have jeg er derinde

Christina S
    tror det er en corallus hortulanus også på dansk kaldet en træboa for på dansk er det bestemt ikke til at finde ud af for der er flere forskællige træboaer på dansk haha

• #12   28. apr 2007 hehe.. tror bare den får lov til at hedde den onde endnu =P ... Kan heller ikk lide den... ikke det hoved den har med dem der øjne. Af alle de slanger der er her i huset så er det altså den der skuler mest og ser OND ud =) så den slipper ikk for den titel hehe

• #13   28. apr 2007 Det er bare 10 4 ........ *s*

Kommentér på:
MÆND

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce