{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

hvad arbejder i med. {{forumTopicSubject}}

er også inde på heste-nettet og der var der et emne som omhandlede hvad vores dejlige kærester/mænd arbejder med.
synes det var ret skægt at læse så overføre det lige hertil, dog bare med os selv,

jeg kan jo passende starte, jeg er igang med at uddanne mig til dyrepasser et job jeg er helt vild med,
hvad med jer andre herlige brugere herinde på KG nogen som vil deltage

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad arbejder i med.
  • #1   27. mar 2007 jeg har forsøgsdyr, og der er det masser job bagefter

• #2   27. mar 2007 jeg er backoffice supporter inden for telefoni verdenen. jeg arbejder for et firma der hedder telogic og hvis man har lyst til at starte et teleselskab op så kontakter man os og så søger vi for det hele...

• #3   27. mar 2007 Ceu Kolding teknisk skole og så finde et speciale inde for heste, dyrehandel, forsøgsdyr eller produktionsdyr, men skal jo tilbage til Su og elev løn hvilket ikke er så skægt hvis man først har tjent rigtige penge, var hårdt for mig i hvert fald

• #4   27. mar 2007 jeg arbejder som fodermester indne for gris så der er rigeligt at se til

• #5   27. mar 2007 jeg går uden arbejde efter jeg sagde min stilling op sidste pga sygdom.
    ellers har jeg haft job som indkøber/sælger indenfor frugt og grønt, er det som man kalder selvlært købmand
    har en ½ mekaniker uddannelse bag mig, men måtte stoppe pga olie-allergi, ellers har jeg for ganske kort tid siden taget vagt-funktionær udd

• #6   27. mar 2007 Jeg går pt i skole, men arbejder ofte i min fritid i en Tiger-butik. Derudover er jeg freelancerfor et af DK's største ungdomsmagasiner og fast skribent på et kvindemagasin på nettet smiley

• #8   27. mar 2007 Jeg er sygeplejerske og er pt. fuldtids vikar, artbejder primært nat og desværre nok alt alt for meget.

Jeg er for det meste på en akut medicinsk modtage afdeling. Men tager næsten alle former for vagter

• #9   27. mar 2007 lotte, hund kat er der meget meget få pladser med hvis der nogen, og zoo-dyr er også meget svært, i hvertfald moget som skal tages med i din overvejelse

• #10   27. mar 2007 Jeg går i skole og arbejder 6 timer +/- om uge på Dee Dee's Sandwiches & cookies, som bacon-chick (: EELSKER deet :b

• #11   27. mar 2007 jeg er slave i bilka og jeg står i bistroen, hvor jeg bager pizza laver burger osv.

• #12   27. mar 2007 til sabrinas forsvar vil jeg da lige sige at er man ansat i dansk supermarked er man squ en slags slave

• #13   27. mar 2007 nej nej lundkvist: er man ansat i det foretagende er man virkelig slave, de behandler squ ihvertfald deres ansatte som sådan

• #14   27. mar 2007 jeg går hjemme og fiser husleje af smiley

• #15   27. mar 2007 Jeg er ved at uddanne mig til Disponent i falck smiley

Må hellere forklare hvad jobbet går ud på smiley Vi sidder og disponerer over de forskellige køretøjer falck råder over. Dvs vi får turene, og så sørger vi for at de rigtige vogne kommer ud de rigtige steder på de rigtige tidspunkter *gg* det lyder lettere end det er smiley

• #16   27. mar 2007 Jeg har gang i en HHX uddannese og ved siden af arbejder jeg lidt i en Netto butik....

• #17   27. mar 2007 Jeg går i skole, og arbejder hver mandag og hver 3. søndag i Alta, og hver fredag og hver 2. søndag på grillen.. :o)
    Det er fint nok.. hehe.. :o)

• #18   27. mar 2007 Jeg arbejder i en stor tøjforretning, hvor jeg er eneansvarlig de 3-4 hele dage om ugen, hvor jeg er på arbejde. Forretningen lukker dog her ved ugens udgang, hvor jeg så står uden arbejde. Men hvor jeg dog trænger til at holde ferie. Har kun haft en uges ferie siden sommerferien sidste år.

• #19   27. mar 2007 Johnny: Jeg har ALDRIG været behandlet dårligt i Dansk Supermarked, og de som jeg kender, der har arbejdet der - eller stadig gør, har heller aldrig haft problemer... Synes måske ik du skal generalisere sådan fordi du måske har haft en dårlig periode i DS.

• #20   27. mar 2007 Jeg er uddannet social og sundheds assistent (og hjælper) men må på grund af en skade i ryggen lave noget andet smiley

jeg er derfor i gang med at uddanne mig til sundheds service sekretær *GG*
    Jeg er færdig til januar næste år, så jeg glæder mig meget til at få overstået dette lektie ræs ;-))
    Når jeg er færdig får jeg selvfølgelig arbejde med det samme, fordi jeg er så dygtig og søøøød *LOOOOOOL*

• #21   27. mar 2007 Jeg er ved at uddanne mi til pædagog. Ud over det er jeg vikar i Bo-og Naboskabet i Næstved under Ågården.

• #22   27. mar 2007 Jeg arbejder sammen med de mest håbløse ingenører i hele Danmark..
    Og nej,jeg er ikke ingenør *GG* kun laborant,men prøver at fortælle de stakler,hvad der er op og ned på diverse ting og sager *LOL*...og det er til tider ligesom at være støttepædagog ;o)))))

• #23   28. mar 2007 Arbejder som pædagogmedhjælper i en ny-integreret vuggestue.
    Er glad for ungerne, men har dog fundet ud af at det ikke er uddannelsen til pædagog jeg skal begive mig ud i. Der er aaalt for mange aftenmøder, og alt for dårlige vilkår.

Ville gerne i gang med veterinærsygeplejersken, men venter på at min kæreste bliver færdig med sin aaalt for lange uddannelse til ingeniør, så jeg kan komme i gang med min. - Vil jo heller ikke gå på kompromis med boligen, bilen og alle vores andre goder. ;0) Så kan jeg sgu lære det.*G*

Kommentér på:
hvad arbejder i med.

Annonce