Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg er gået fra hinanden efter 2 år. Han er soldat og da han skulle udsenden, anskaffede vi os to dejlige Maine coon katte så jeg havde noget selvskab i de 10 måneder han var væk. Kattene hentede jeg efter han var taget afsted så hans kendskab til dem er korte ferie perioder, og weekender. Han arbejder på kassernen i skive så efter endt udsendelse var han kun hjemme i weekenderne. Nu er vi så flyttet fra hinanden og jeg har taget dyrene med mig da eks kæresten har valgt at få sig et job på cypern og kun kommer hjem i 3 uger hver 3. månede. Nu har han så sat sig for at komme og hente hunkatten som så skal bo hos hans søster så han altid kan besøge hende der når han er hjemme i DK. Det er jeg jo bestemt ikke fan af da hun altid har været hos mig og sin kastreret bror. Jg er lidt i vildrede for tænker at Kahlua måske ville have det bedre som ene kat da hun til tider godt kan virke en smule stresset når Dooley er i legehumør.. Hvad ville i gøre?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
NIX!
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 50
Lotte - Nej hun er ikke neutraliseret endnu da jeg gerne vil have et kuld killinger på hende først. Syntes bare lige hun skulle være gammel nok til det
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
"Hvis det ender med en tvist, hvor jurister og domstole kommer med ind i vurderingen om ejerforholdet, vil man tildele ejerforholdet til den person, som er registreret, som ejer i Dansk hunderegister.
Denne afgørelse er stadfæstet i Østre Landsret."
Han skal slet ikke have nogle af dyrene, så indskærp din veninde IKKE at lukke ham ind, hvis han dukker op.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Bortset fra det, så synes jeg det er rigtig ærgeligt, at du vil lave blandingskillinger! Der er SÅ mange i forvejen, der mangler et godt hjem. Hunkatten vil få det langt bedre som kastrat.
jul 2011
nov 2011
nov 2011
jul 2011
Hvad ville i gøre?