{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er gået fra hinanden efter 2 år. Han er soldat og da han skulle udsenden, anskaffede vi os to dejlige Maine coon katte så jeg havde noget selvskab i de 10 måneder han var væk. Kattene hentede jeg efter han var taget afsted så hans kendskab til dem er korte ferie perioder, og weekender. Han arbejder på kassernen i skive så efter endt udsendelse var han kun hjemme i weekenderne. Nu er vi så flyttet fra hinanden og jeg har taget dyrene med mig da eks kæresten har valgt at få sig et job på cypern og kun kommer hjem i 3 uger hver 3. månede. Nu har han så sat sig for at komme og hente hunkatten som så skal bo hos hans søster så han altid kan besøge hende der når han er hjemme i DK. Det er jeg jo bestemt ikke fan af da hun altid har været hos mig og sin kastreret bror. Jg er lidt i vildrede for tænker at Kahlua måske ville have det bedre som ene kat da hun til tider godt kan virke en smule stresset når Dooley er i legehumør.. Hvad ville i gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
  • #1   27. maj 2012 Tja det handler jo om hvor kattene vil få det bedst..og på baggrund af det du fortæller ville jeg nægte at afgive hunkatten. De er søskende og vant til at være sammen, og de er vant til dig og dit hjem..han er ikke hjemme, så det er jo i virkeligheden sadan at du forærer hans søster en kat..

• #4   27. maj 2012 Det er et typsk "skilsmisseproblem." Han skal ikke have kattene og hvis jeg var dig, så heller ikke nøglen til din bolig, så han kan tage dem når du ikke er hjemme.
    NIX!

• #5   27. maj 2012 Vi har 2 katte og en hund og alle tre står i mit navn.. Nøgle har han heller ikke da jeg flyttet ret hurtigt ud til en veninde der havde plads til os alle fire..
    Lotte - Nej hun er ikke neutraliseret endnu da jeg gerne vil have et kuld killinger på hende først. Syntes bare lige hun skulle være gammel nok til det smiley

• #6   27. maj 2012 Så cut kontakten til ham og behold dyrene, prøver han på noget og de står i dit navn kan du jo politianmelde ham... selvom man da bestemt ikke håber det kommer dertil... også sig hans søster kan købe sin egen kat... for dem er der nok af

• #8   27. maj 2012 Hvor står kattene og hunden i dit navn - Katteregistret og Hunderegistret? og hvem af jer har underskrevet kontrakten?

"Hvis det ender med en tvist, hvor jurister og domstole kommer med ind i vurderingen om ejerforholdet, vil man tildele ejerforholdet til den person, som er registreret, som ejer i Dansk hunderegister.
    Denne afgørelse er stadfæstet i Østre Landsret."

Han skal slet ikke have nogle af dyrene, så indskærp din veninde IKKE at lukke ham ind, hvis han dukker op.

• #10   28. maj 2012 Selvfølgelig under ingen omstændigheder udlevere dyr, som jeg selv har anskaffet mig.
    Bortset fra det, så synes jeg det er rigtig ærgeligt, at du vil lave blandingskillinger! Der er SÅ mange i forvejen, der mangler et godt hjem. Hunkatten vil få det langt bedre som kastrat.

• #11   28. maj 2012 Har bestemt ingen planer om blandingskillinger?

• #12   28. maj 2012 men du har planer om killinger med ikke ægte maine coons? og du står midt i flytterod og kærestetumult... god start for killinger?

• #13   28. maj 2012 læs den sideløbende tråd Kat*gonzales

• #14   28. maj 2012 Anders jeg bor da ikke i flytte rod.. Er flyttet permanent ind i et hus min veninde boede i, og er skrevet på lejekontrakten og her har vi været i 3 måneder nu. Så sund start for killinger.. Tjah det er vel ikke værre end hos så mange andre.. Og når du siger ikke ægte maine coons er det vel min hunkat du tænker på.. Som godt nok ikke har stamtavle men det har hendes familie.. Jeg Kan ikke se problemet.. For jeg killinger på hende så er de første 4 afsat til famillie og for hun flere end dem klare jeg det sq nok også.

Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce