{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Sikke et vanvittigt sted jeg bor.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvad det er for et sært sted vi har valgt at få lejlighed.. Det er bare de særeste mennesker der bor her omkring..
Lige før kom der en eller anden og stak en nøgle i låsen.. Jeg undrede mig ikke da jeg bare gik ud fra det var kæresten der kom hjem.. Døren blev ikke åbnet, så jeg gik ud for at kigge (undrede mig også over at min kæreste ikke havde sagt han var på vej), så stod der skisme en ældre mand jeg aldrig har set før.. Han prøvede en masse nøgler og tog et par gange i håndtaget.. Så sagde han et eller andet, tror det var "for Fanden", og så gik han.. Uh jeg blev bare bange..

Jeg har også en meget gammel dame til nabo, som jævnligt hamrer hårdt på væggen og råber at vi skal stoppe med at snakke.. (selvom vi sover).. Er blevet vækket SÅ mange gange af hendes hamren, så sent som i nat..

For omkring 4 mdr siden var der også en mand som altid kom væltende og var skide fuld, som tog i døren og stod derude og råbte at det "bare var ham" (som vi aldrig har set før), og at han sku ha sine penge og smøger..

For en uge siden var mig og en veninde ude og gå tur.. Man ser i øjenkrogen at der står en i vinduet, og kigger automatisk og så stod der gudhjælpemig en gammel mand og.. ja i kan nok regne det ud, foran sit vindue.. ingen gardiner trukket for, og rummet var fuldt oplyst.. Dér blev jeg også meget utryg.. Er også blevet forfulgt af en mand ældre end min mor.. Han fjøjtede efter mig og en veninde, kl var sen aften, og vi blev bange og skyndte os væk og ind i en opgang.. Vi hørte ham vende scooteren og køre rundt omkring ret længe efter..

Det er altså ikke et ret behageligt sted at være nogengange.. Puha hvor var jeg bange mens den mand stod derude med de nøgler.. :(:(

Måtte lige ud med det.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et vanvittigt sted jeg bor..
  • #1   31. aug 2007 Ejjj hvor sygt.. smiley Det er utroligt hvad der findes af sindssyge mennesker..

• #2   31. aug 2007 Puha nogle underlige ting i oplever, jeg tror jeg havde flyttet hurtigt muligt...

• #3   31. aug 2007 Godt det ikke var mig som bor der hvor i bor hehe smiley .

• #4   31. aug 2007 ej helt seriøst, det havde jeg ikke fundet mig i.....
    hvis det bliver ved ville jeg hvis det var mig der boede der, ringe til politiet.... det kan i ikke være tjent med...

• #5   31. aug 2007 ja fy for pokker, det lyder ikke godt med at bo sådanne steder. kender det selv
    tidliger boede vi i et kvarter hvor der var masser af underlige typer, vi blev eks vækket en morgen af politiet fordi vores underbo til den modsatte side har slået sin far ihjel med en kniv.
    en anden gang vågnede tonya ved noget ballade på gaden, da hun så kiggede ud var der 2 der skød mod hinanden med pistoler osv osv osv
    efter det flyttede vi altså og nu bor vi et ganske roligt sted og er meget glade for det, det er så osse røvedyrt, men sån er det.
    har osse tidliger haft overboere der var narkopushere samtiddig ders lejlighed blev brugt som herberg for narkomaner, når man bor sådan et sted blir man altså hærdet, men sjovt er det ikke

Kommentér på:
Sikke et vanvittigt sted jeg bor..

Annonce