{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Hjælp til præsentation? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en elevplads i Falck, og skal starte d. 12 Marts, hvor vi skal på 3 uger's skoleophold. I den forbindelse er vi blevet bedt om at forberede en anderledes præsentation af os selv.

Jeg har så tænkt mig at lave en video sammen med min mor, hvor vi KUN filmer hende i en interviewssituation.Altså at hun interviewer mig... Så skal jeg så stå foran klassen og have en lille snak/diskussion omkring hvem jeg er med min mor smiley

Jeg er dog gået lidt død i hvilke spørgsmål hun skal stille mig, så jeg tænkte om der er nogen der har nogle gode spørgsmål hun kunne stille mig? Hvad ville I gerne få at vide om en person, når denne person skal præsentere sig selv for jer?

Vi regner med at lave det med et humoristisk skær, så det ikke kun er tørre facts om mig smiley

Så kom frisk med nogle forslag, så jeg kan få skrevet dette besværlige manus færdigt smiley

Knus Cemile

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til præsentation?
  • #1   8. feb 2007 Jaeh kattenen er vel næsten selvskreven, ellers kunne et lille reklame indslag om dem da også være interessant. Folk aner ikke ret meget om racekatte generelt, så og vise sådan en lækkermås af en sag, ville da være meget sjovt. Også for dem at høre om, nu når det er din interesse.

Ellers så er det vel hvis der er andre ting du brænder for..at hun skulle spørge om det.

Puha jeg syntes den er svær...ønsker dig ihvertfald pøj pøj, er nu glad for det ikke er mig der skal lave en præsentation smiley

• #2   8. feb 2007 Tjaaa, jo kattene fylder måske meget i mit liv, men er det sådan noget man vil vide om en person? *gg* Det skal de jo nok høre meget mere om hen ad vejen smiley men jo, en lille ting om kattene ja, og kæresten...

LotteBeCoon: ja, held og lykke smiley

Kommentér på:
Hjælp til præsentation?

Annonce