{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Lady Er Væk :´( Hjælp EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}

Hun blev sidst set d. 13 marts 02.30 ved nordgårdsvej i grevinge.

Hun er smuttet ud af vores vindue ved et uheld og er slet ike vand til at være ude.

Der er masser af billeder af Lady på min præsentation de står frit til rådighed til hjælp med at finde Lady.

Der udloves en dussør til finder.

Hjælp os...vi savner vores dejlige Lady

Ring på 28 79 36 68
eller skriv til : susanklinder@gmail.com hvis du måske har set hende.

Hun er sort sølv blotched tabby og muligtvis drægtig...det er vigtigt hun bliver fundet. Hun kan ikke klare sig derude.

hun vejer ca. 5,5-6,5 kg.

Hjælp Os med at finde lille Lady :´( vi savner hende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lady Er Væk :´( Hjælp EFTERLYSNING
  • #1   13. mar 2009 ej for søren da , håber hun bliver fundet så hurtigt som muligt , har I været rundt og spørge naboer .
    Jeg havde en gang en der også smuttede der heller ikke var vant til at være ude .. jeg satte et billed og efterlysning op samtlige steder i nærheden af min bopæl og hun havde søgt ly hos nogle neboer længere nede .. de plejer ikke rende så langt

• #2   13. mar 2009 ej, jeg håber i finder hende. :o(

• #3   13. mar 2009 post nummer er 4571 :´( hun er stadig ikke kommet hjem

• #4   13. mar 2009 Susan håber du finder hende i god behold smiley

• #5   13. mar 2009 <i><b>Puha det er ubehageligt sådan noget. håber virkelig hun kommer hjem snart

• #6   14. mar 2009
    Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

Lad om muligt et vindue stå åbent.

Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

Efterlysningsannonce i lokalavisen

Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.
    Og efterlys på diverse kattefora.

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Håber hun snart er hjemme i god behold.

• #7   14. mar 2009 Jeg håber snart at i finder hende.
    Jeg bor desværre for langt væk...

• #8   14. mar 2009 Ej susan er da ked af at høre din misse pige er løbet væk.
    Jeg håber du finder hende snart.

• #9   14. mar 2009 Mange tak allesammen

Det er meget hårdt for os i øjeblikket og Lady er savnet meget :´( vi har ladet vinduet stå åbent dag og nat fra hun forsvandt og vi kan ike forstå hun ikke kommer hjem...jeg tror mest på der er nogen der har taget hende til sig og ike vil af med hende igen :´( for sedlerne er ude med billeder og dusør i vendte til den der bringer hende tilbage for vi savner hende så meget...det gyser i mig når jeg tænker på hun måske er derude nu...i regnen i kulden ensom og bange og forvirret :´( jeg lægger en word fil op i morgen man kan kopierer og dele ud eller sætte op...håber i vil hjælpe os for vi savner hende så meget og uden hjælp vil hun dø inde for 2 døgn :´( Så hjælp der er en

Dusør på 1000 kr. til den der kommer med hende.

• #10   16. mar 2009 Så fik jeg sat min løbesedel ind på min hjemmeside.

den kan ses og kopieres her.

(link fjernet)

Hun er stadig ikke blevet fundet :´(

• #11   16. mar 2009 Håber virkelig du finder hende smiley

• #12   17. mar 2009 OPDATERING hun er i live. Jeg har lige selv set hende for 45 min siden men kan simpelthen ikek kalde hende til mig...vi har fundet ud af hun nok har været her i området af hvor vi bor i en radius af 1000 m. og lever af nogle nyslagtede haner vi har glemt af få fjernet. Så i morgen sætter vi nogle fælder op så håber vi vi kan få fat i hende på den måde inden det er for sent...Men jeg tager skam hatten af for Lady...tænk sig hun har overlevet siden torsdag nat...Hun så fin ud...let og elegant...og desværre meget hurtig og ikek spor sulten smiley Der er håb endnu smiley men jeg er ikke rigtigt glad før jeg har hende i mine arme igen. Jeg er meget lettet over at have set hende...meget...

• #13   17. mar 2009 uh hvor dejligt at høre , håber du får fat på hende i morgen. Jeg har ikke bedre råd end at sætte fælder op med hendes livret ig måske noget der lugtr hjemligt smiley

• #14   17. mar 2009 Hun er fræk hun nyde rfriheden GG jeg håber du fanger hende i god behold smiley

• #15   17. mar 2009 Hun er vist ude på eventyr. Men dejligt at i har set hende i god behold.
    Håber at i kan få hende til at gå i fælderne...

• #16   20. mar 2009 JUBIIIIII smiley Lady er nu hjemme igen...hun ligger i skrivende stund på mine ben som hun plejer og er MEGET taknemmelig over at være blevet fundet/fanget

Hun gik i fælden med hendes yndlingsdåsemad det kunne hun alligevel ikke modstå. Hun har intil for få min siden hvor jeg satte mig her for at skrive til jer mjawet og mjawet og rendt rundt efter os alle sammen jeg tror hun siger jeg har savnet jer SÅÅÅÅÅ meget. Hun er blevet lidt tyndt og var meget tørstig og sulten men virker meget meget glad for at være hjemme...Hun har været rundt og tjekke at alle hendes yndlingspladser nu også stadig er her...griner puha....hvor er vi lettede og glade for lille Lady er i sikkerhed igen smiley

Tusin tak for alt jeres hjælp og støtte

POTEDASK Sus med Lady i skødet smiley smiley

• #17   20. mar 2009 åh det var godt .. Så skal vi ikke tænke mere på om hun er kommet hjem i god behold .. er det først idag hun er gået i fælden ??

• #18   20. mar 2009 Ja smiley Jeg flyttede den i går eftermiddag og satte den op på marken hvor jeg viste vinden ville bære duften af dåsemden rundt...der er sådan lidt højt deroppe smiley
    Jeg fik fat i lady kl. 07.05 og Lady var så i huset 07.20 så hun har været væk en hel uge smiley

Råd til andre der har mistet sin idendørs mis...få fat i en katte fælde så hurtigt som muligt og læg noget i der dufter kraftigt og som katten er vant ved...De kan lånes ved de fleste internater.

• #19   20. mar 2009 åh , det er altså godt hun er hjemme nu , så er det hygge wekend

• #20   20. mar 2009 Nej hvor er det godt at hun er hjemme igen smiley

• #21   20. mar 2009 Godt hun er hjemme i god behold!

Kommentér på:
Lady Er Væk :´( Hjælp EFTERLYSNING

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce