Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påskeferie
  • #1   11. apr 2017 Nu

profilbillede
  • #2   11. apr 2017 Før

profilbillede
  • #3   11. apr 2017 Påskejagt

profilbillede
  • #4   11. apr 2017 Påskejagt

profilbillede
  • #5   11. apr 2017 Påske"æg"

profilbillede
  • #6   11. apr 2017 Hvor er du kreativ smiley
    Når påskeferien endelig indtræffer, så har jeg snart så mange invitationer, så der næsten ikke er plads til at slappe af - og det synes jeg faktisk er træls!

Men omvendt, det er jo meget hyggeligt. I aften stod der pludselig en veninde udenfor døren - så er det bare jeg spørger: "Hvad byder man uventede gæster???" Kaffe naturligvis smiley

• #7   13. apr 2017 Det har virkeligt frisket dit badeværelse op Ditte, det ser rigtig godt ud. smiley
    Hvor det bare et kreativt indslag du har lavet med påskejagt og påskeæg, jeg er sikker på der bliver nogle børn der syntes det er rigtig sjovt og spændende smiley

Min påske forløber stille og roligt, jeg skal bare hygge alene med kattene det meste af påsken,jeg er nemlig alene hjemme indtil lørdag måske søndag. Så dagen i dag står på rengøring og tøjvask, så er det overstået og resten af påsken kan nydes med god samvittighed, så skal jeg have fundet på et eller andet indslag til min brors 50 års fødselsdag først i maj, så hovedet skal lægges i blød. Lørdag står den på frisør og så skal jeg have lavet et par småjusteringer på en kjole jeg skal have på til 60'er fest i næste weekend. Søndag står den på påskehygge hos min kusine og hendes mand, en årlig tradition hvor vi eftermiddagshygger og spiller nogle spil.

• #8   14. apr 2017 Den sidste tid har jeg brugt til, at lægge terrasse om og udvide den, de sidste ting er gjort færdig idag, så nu må det gerne blive sommer smiley
    Jeg skal så også lægge en lille terrasse på forsiden af huset, som jo også er indhegnet til drengene, de er ikke så glad for at opholde sig på granitskærver, de finder den mindste sten, at sætte poter eller måsen på, så jeg tror de bliver glade når det er helt færdigt.

profilbillede
  • #9   16. apr 2017 Jer bruger hele påsken sammen med kæresten. Det er skønt at være så meget sammen når vi til dagligt bor meget langt fra hinanden.

Kommentér på:
Påskeferie

Annonce