{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

ingen påskeferie :( {{forumTopicSubject}}

Øv og øv.. Den påskeferie jeg havde set frem til at få (torsdag-mandag) blev inddraget her til morgen da jeg mødte på arbejde, fordi de to piger der arbejder weekend/helligdage lige pludseligt ikke kunne. Nederen! Så nu kan jeg se frem til at arbejde hver dag frem til d. 22. april.. snøft.

Er der andre der heller ikke har påskeferie, eller er jeg den eneste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen påskeferie :(
  • #1   10. apr 2006 Jeg er ked af det på dine vegne Trine J men
    <b>Jubii</b>
    Jeg har ferie i 14 dage og jeg glæder mig. I dag har jeg været i haven det er jo den rene terapi (har ondt i hele kroppen)

• #2   10. apr 2006 Øvse da! Jeg har skam ferie... Eller jeg skal arbejde lørdag den 22, skal sælge koncert billetter! :o) Ellers har jeg fri fra skole! Skulle have arbejdet onsdag, en der fik jeg fri til at tage til frisør i ålborg! :o)

• #3   10. apr 2006 LotteBeCoon: Jamen så må du jo ønske dit yngste barn hjertligt tillykke..

Jeg har skam også fri, da jeg skal et smut til sjælland og besøge familien.. Men på tirsdag skal jeg igen på arbejde..

• #4   10. apr 2006 tja jeg har studiet hængende over hovedet så det der med ferie er et abstrakt begreb for mig :o) -jeg har ferie så meget som min samvittighed tillader mig det. Ikke altid lige fedt =ferie med konstant dårlig samvittighed ... for man skal jo også bruge noget tid med manden når nu han endelig har fri - he he - det' sgu ik nemt!!

Føler med dig!!!

• #5   10. apr 2006 Hmm, Trine så kan du vel også bare sige du ikke kan arbejde. Hvis den virker for dem må den vel også virke for dig..... bare en tanke. Det er sgu tarveligt af en arbejdsgiver bare at lægge den over på dig, så tæt på, hvad nu hvis du havde planlagt nogle ting??? Håber du får en klækkelig pengebonus for det....

Vi skulle have været 4 dage til New York, men rejsen er blevet udsat, da det vennepar vi skulle sammen med har udsat turen, da han lider af en virus på centralnerve-systemet og har haft det i 3 måneder snart. Han har det bedre men deres forsikring vil ikke dække noget hvis han bliver indlagt derovre, og heller ikke rejsen hjem. Heldigvis havde vi bestilt billetterne med mulighed for at ændre afrejsedatoen, så vi regner med at komme afsted om en måned eller to. Men stadig. Så istedet for tager kæresten og je en smuttur til Salzburg. Det bliver også meget hyggeligt.

• #6   10. apr 2006 MissCabella...: Ja det kunne jeg jo sagtens, og jeg ville da lyve hvis jeg sagde tanken ikke havde strejfet mig smiley meeeen, jeg synes nu heller ikke jeg kan tillade mig det, selvom det selvfølgelig ikke er voldsomt fedt ikke at have fri. Men jeg er blevet lovet at jeg får de fridage jeg vil have/får brug for senere, plus der selvfølgelig er tillæg for helligdage.. Så jeg bøjer mig denne gang, og samler sammen til at kunne indkassere belønning for det BIG TIME senere hen smiley

Havde ikke planlagt det helt store - udover måske at bytte stue og soveværelse rundt - så det er ikke så meget fordi jeg må aflyse noget..

Og tak for medfølelsen alle sammen smiley

• #7   10. apr 2006 jeg har ferie fra på torsdag og så 12 dage frem, triller sydpå i påsken og ellers skal jeg i haven og plante hæk, sætte nyt hegn op osv

Kommentér på:
ingen påskeferie :(

Annonce