Jeg flytter imorgen- god jul til alle. {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
Jeg vil starte med at sige tak, til alle dem, der har skrevet i mine tråde, hvor jeg søgte råd og hjælp... især i den sidste tid, hvor jeg har været meget ked.
En lille opdating på min situation er, jeg nu har snakket med en psykolog, der var tilknyttet skolen/min arbejdsplads, og min fagforening om min sygemelding.
Det er endt med at jeg har fået tid til en ny læge i Aalestrup, samt en god kontakt person i fagforeningen... der er blevet lovet jeg kan fortsætte på sygedagpenge indtil jeg er helt rask.
Oveni har min fagforening presset kommunen lidt til at finde en psykolog til mig, som jeg kan starte hos i det nye år...
Så nu er der kommet lidt styr på det løse tråde... så jeg ikke skal gå og bekymre mig så meget, når jeg kommer derop...
Imorgen rykker jeg og kattene afsted, for at overtage nøglen... resten af vores ting bliver flyttet på onsdag, men min kæreste har aftalt arbejde frem til nytår, så må tilbringe den første tid i huset alene...
Under alle omstændigheder glæder jeg mig meget...
Og eftersom jeg ikke får internet i huset før den 2. januar, så vil jeg nu ønske jer alle en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår...
Håber jeg får lige så meget glæde af KG i det nye år, som jeg har haft dette år.
Potekram fra Julie
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
lyder rigtig dejligt for dig at du med garanti er på vej mod toppen igen og det kommer du inden længe*SS*
vi skal nok tage pænt imod dig når du lander herover på fastlandet*gg*. vi er faktisk ret søde herover i det mørke jylland*S*
jeg er ganske sikker på at hvis du har brug for hjælp og støtte når du nu flytter over til det mørke er jeg ganske overbevist om at der er masser af "brugere"herindefra som bor i jylland der vil alt for at hjælpe*S*
glæder mig allerede til du vender tilbage i folden igen*S*
og et KÆMPE glædejul jul og godt nytårsknus er sendt afsted
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Håber flytningen går smerte frit og uden problemer....
Og jeg håber også du for en rigtig god jul....
Naja
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Og tillykke med flytningen forresten ¨Det er godt nok et lækkert hus med mange muligheder Og så ligner det et sted hvor man kan få sjælefred
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Så sker der jo en masse godt alligevel for dig.
Håber da du skriver når du er blevet instaleret i dit nye hus.
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår :o)
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Må sige jeg fik endnu en overraskelse her idag, da vi var på besøg hos min far og stedmor...
Min stedmor, som jeg de sidste 9 år har gået og troet ikke kunne lide mig, og som altid har virket som en hård og streng kvinde, har idag vist sig at være en jeg rigtigt godt kan snakke med...
Hun kunne fornemme, jeg ikke havde det så godt, og det blev faktisk til en lang snak, om de mange år der er gået og spændingen mellem hende og jeg, som har været meget misforstået fra begge vores sider, for hun har netop gået og troet jeg ikke kunne lide hende...
Så vi endte med at sidde og tude sammen, selv om vi bare skulle op og printe billeder af huset... meget overvældende, og fik dertil også at vide at hun ville snakke med min far, der også har en del af det i min fortid, som jeg har boblet inde i mig selv i så mange år...
Så forhåbentlig kan jeg få snakket det hele ud, ikke kun med en spykolog, men også med min familie, som jeg ellers ikke før har følt, jeg har kunnet snakke med.
Det føler jeg også selv er en vigtig del, før jeg kan få det helt godt med mig selv igen, og idag kom den chance så fra en lidt uventet side.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Det er virkelig virkelig dejligt at høre det du skriver, jeg bliver helt glad indeni og jeg kan slet ikke udtrykke min glæde. Hvor er jeg glad på dine vejne...
Ikke bare har du fået bonus med kommunen, som jo kan være svær at hamle op med..... Men også har du fået hul på et problem som faktisk har været i mange år, og nu hvor i er begyndt at få et godt sammnhold op og stå, kan jeg kun se en god støtte i din omgangskreds for dig, hvilket jeg kan glæde mig over...
SKØNT, jeg er virkelig glad på dine vejne...
Nu kan du gå en jul og et nytår i møde, med ro omkring kommunen og med et nyt forhold til din stemor i møde, hvor må det være godt for dig....
Jeg vil tænke på dig indtil jeg ser dig på nettet igen...
Jeg ønsker jer alt held og lykke med flytningen....
Vi skrives ved herinde.
Jeg flytter imorgen- god jul til alle.