{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

så er det imorgen Chira flytter :-( {{forumTopicSubject}}

Ja så er det i morgen eller nærmere sagt i dag Chira skal flytte til sit nye hjem. Jeg skal ud og aflevere hende kl.15. og bare tanken om at jeg ikke længere skal ligge og putte med hende om natten gør ondt.

Jeg ved hun vil få det godt i sit nye hjem uden andre katte, men hold da op hvor vil jeg savne hende, hun er den kat jeg har med størst personlighed og vi har et helt særligt forhold til hinanden. Jeg var jo det første menneske der ville hende noget godt og har taget sig af hende efter hun startede sit liv som vildkat på gaden i Grækenland.

Jeg har haft hende siden 11 marts 05 og hun er bare aldrig faldet til i min flok, så nu skal hun have et hjem uden andre katte.

Jeg ved jeg aldrig vil glemme hende og jeg går nogen meget hårde uger i møde uden hende, bare tanken får mig til at græde selvom hun ligger lige ved siden af mig lige nu...

Chira min skat jeg vil savne dig, men jeg vil dig jo kun det bedste, håber du vil tilgive mig med tiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det imorgen Chira flytter :-(
  • #1   6. jan 2007 Britta ja jeg ved det er det bedste for hende, hvis jeg var egoist havde jeg ski beholdt hende selv, men hun trives bare ikke her med de andre katte, hun er stresset og bange for dem, så hun skal nok få det godt i sit nye hjem som ene dyr der vil blive godt forkælet, det er jeg ikke i tvivl om..

Men jeg kommer bare til at savne hende helt vildt, synes allerede her er lidt tomt efter Ipzie flyttede i mandags, men ham har jeg jo hele tiden vist skulle flytte så det var ikke nær så hårdt som det bliver i morgen smiley

• #2   6. jan 2007 Tusind tak Britta, det bliver en meget hård dag og jeg kommer til at tude resten af aften det er jeg sikker på.. Men man ved jo at når man køber et dyr, køber man i sidste ende også en stor sorg (den dag man siger farvel på den ene eller anden måde)

• #3   6. jan 2007 Nadja jeg håber du får et godt forhold til Chira's nye ejere. Så vil du hele tiden kunne holde kontakt og ikke helt føle hun er væk fra dig. Anella fik vi jo også fordi hun ikke trivedes i en stor flok og jeg tror da nok at Lotte Be Coon stadig føler hun har lidt af Anella for vi har meget tit kontakt og hun får sendt billeder af hende og ved hun kan komme og besøge hende... så jeg håber for dig at du vil få sådan en kontakt til de nye ejere... men sender dig et trøsteknus for det er hårdt, men du gør det bedste for Chira

• #4   6. jan 2007 Tak Anette. Jeg har allerede aftalt med de nye ejere at de skal holde mig informeret omkring hende og jeg skal ud og besøge hende om nogen måneder når hun er faldet helt til hos dem.

Kommentér på:
så er det imorgen Chira flytter :-(

Annonce