{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hjælp til Engelsk. {{forumTopicSubject}}

Hejsa og godaften alle hunde-elskere smiley
Nu skal jeg liige spørge jer "kloge-hooveder" om hjælp smiley
Ja, jeg skal skrive et lille julekort til en på engelsk. Det skal derfor liige siges at dette ikke har noget med lektier af gøre.. Jeg håber I vil hjælpe mig, og der gives stemme i udf til dem som hjælper + karakter smiley (håber det kan lokke jer lidt) Jeg bliver meget glad for jeres hjælp. Det skal bare oversættes smiley Håber I vil hjælpe en fortabt pige smiley Her er det:

Kære ----
Det kan tænkes at du først åbner gaven før jul, selvom du virkeligt skulle havdet åbnet den på selve juleaften. Men det gøre ikke noget. . Men jeg ved at denne gave jeg giver dig betyder ikke så meget som den gave du gav mig d. 23 Oktober: Den dag jeg mødte dig - det er den bedste gave jeg nogensinde har fået og jeg er meget taknemlig for at fremtiden har givet mig sådan en god ven som dig. Jeg ønsker dig en glædelig jul og en god dag af hele mit hjerte.

.............
Jeg ved godt at det er meget, men jeg lover højt og helligt at give de belønninger , da det er vigtigt for mig at I hjælper. smiley

Kh Patricia.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Engelsk.
  • #1   11. dec 2006 Hej Patricia...

Prøv at høre Lundkvist.... Gå ind og søg på hendes navn i brugere... Hun er altid behjælpelig med at hjælpe, og jeg er sikker på at hun gerne vil give en hånd med.. Mit engelsk er ikke så godt at jeg vil rode mig ud i det, en jeg er sikker på der er nogle herinde der er bedre til det..

Hvornår skal du bruge det ????

• #2   11. dec 2006 Jeg kan se hun er offline.... Hvis det kan vente til i morgen, og du skriver i hendes profil, så er jeg sikker på hun kan og vil hjælpe.... smiley

• #3   11. dec 2006 mange tak, bettina smiley

men hvis der er andre der vil oversætte nu så er i da også velkommene smiley

• #4   11. dec 2006 Hej Patricia.

Jeg har oversat din tekst sådan her:

"Dear----
    Maybe you'll open the present early, even though you're supposed to wait until Christmas Eve. But it makes no difference, because I know this present won't mean as much to you, as the one you gave to me on October 23rd meant to me. That was the day I met you - the best present ever given to me, and I'm very greatful to have a great friend like you. I wish you a very merry Christmas and a great day with all my heart."

Du behøver ikke hverken gi' + karakter eller stemmer i udf. for det... Vi er her vel for at hjælpe hinanden :o)

Knus

Kommentér på:
Hjælp til Engelsk.

Annonce