Børnesår, forkølessår , SYG ! xx( {{forumTopicSubject}}
Orrrh , hvor er jeg træt af at være syg !
For lidt over 4 uger siden , synes jeg jeg begyndte på forkøleses . Så fik jeg blister & kunne ikke spise , så var hjemme en heeel lang uge , træt & syg . mens jeg var hjemme , fik jeg mit første forkølessår, og, ijjjh , hvor var det træls ! jeg kunne ikke spise&snakke, grine&smile , pga af for mange blister i undermunden , også forkølessåret på overløben , strækte når jeg smilte mm, så det gjorde også ondt ! xx( . orrrh !
Så kom jeg i skole igen , stadig lidt forkølet , & forkølessår. Har næsten dagligt hovedepine eller kvalme , og drikker såå meget vand for at undgå det stadig forkølessår , og i fredag , fik jeg et lille bitte sår på kinden , som kløde vildt . kløde og rykke sårskorpen af som jeg så gav en bule indad i huden . nej tak , skal ikke have ar af det jeg tænker jeg og lader det kløende være .
det bliver større xx( . var så til lægen idag , inde jeg skulle på arbejde , som baconpige . det er børnesår ! arrrrrrrrrj . og på arbejde synes de jeg skulle hold fri til næste tirsdag . øvv . der var lige 360,-kr der røg . det jo 2-3 julegaver for pokker !
måtte lige dele min frustation med jer (;
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Børnesår, forkølessår , SYG ! xx(