{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

alt går galt :( {{forumTopicSubject}}

Ja , som sagt synes jeg pt. intet går særligt godt .

Så har lige brug for at komme ud med det hele, evt. noget melidenhed 8) hehe .

Lad os starte med hjemmet.
Vi har været igang med at renovere HELE hjemmet igennem . & er SÅ træt af håndværker . men mit skab i gangen lavet særligt til os, virker absolut ikke ! når man lukker den ene skuffe går 2 andre op osv . og den ene låge kan ikke lukkes xx(. så køkkenet, der opdageve vi at ved håndtagene i skufferne, var mange af vores skuffer revnede. dem fik vi skiftede, men da jeg så gjorde grundigt rent , opdagede jeg storset alle var revne nu . så alle lågerne blev skiftede , men lakringen er ikke ordenligt og nogle af dem har hak .
så er der det nye badeværelst . fliserne har fået grimme plamager, som absolut ikke vil af, har prøvet alt . så er der vasken, den var ikke formet rigtigt , så den skulle ud igen. så er der spejlte med varme bagved , så det ikke dukker . der trængte fugt igennem , og vi modtog et nyt spejl , som ikke passede . xx(. så fik vi endelig et nyt , som passer . også det hængende toilet knirker for vildt når man sætter sig. træls .

hovededøren , som er specielt designet til vores gamle hus , er der selvføglelig også alt galt med , da vi fik den sad jeg for det meste ude på trappestene når jeg kom jeg, for kunne ikke åbne den , da den bandt for meget . så jeg rendte rundt på gaden efter en stærk man der ville hjælpe den stakkels lille pige. men lakringen har været så meget fejl , og den er blevet om lakere 4-5 gange siden vi fik den for ca. 1 år siden . senest idag , og da jeg kom hjem , sad der noget undelig tape på , så var bange for at vis jeg åbnede den helt , ville tape rykke malingen af . så jeg var tapet ude xD.

selvf. har der os været masser af problemer med vores nyew 42'' b&o tv , & dens beo media box /:

og så er der bliven , som konstant er på værkstedet for samme fejl , og vi vil nu have trukket den 2 år gamle aftale tilbage . /:

så til mig .
jeg stresser og alt og intet . jeg er evigt syg, for 3 uger siden fik jeg blister , så forkølessår , og nu børnesår ! argh xx( . så må ikke tage på arbejde /: lle de penge , lige op til jul ! . og nogle af jer kan måske huske jeg havde et indlæg om min mobil , hvor de påstod den fik vandskade , selvom den ikke gjorde ! og hvor jeg måtte betale 2½ månede for et abonnoment jeg ikke kunne bruge . så fik jeg endelig en ny mobil fra forskiringen, men her til aften gik den pludselig i stykke ! NOOO .
nå jeg tænder den , er den blank , og pludselig går ud , med sådan noget flimmer. når man trykker på en knap , ''tænder'' den hvid igen , og går så ud. Den skal ejg så ned og sende til en mobil doktor imorgen , og så vidre ned til forretningen , og kræve at få tilbudt en låne mobil denne gang , som jeg ikke gjorde sidste gang . arrrrgh , kan godt sige , jeg vil ikk have sådan en mobil igen ! /:

her til aften var vi så i bio og se Agent 007 - og da vi kom ud , langt sener end forventet , pga af en sent startet film , havde vi fået parkingsbøde xx( møg da :b

argh , det dejligt at brokke sig (: hader vores uheld ?

det bare nogle af tingene ^^ lykke for der ikke sket noget med min elskede soffi . (;

forresten , kigger i så ikke forbi mine tegninger og giver respons på tegningen af røskva , mht. ples osv ? (: så i søde .

katteknus.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt går galt :(
  • #1   22. nov 2006 mente *og så er der <b>bilen</b> , som konstant er på værkstedet for samme fejl , og vi vil nu have trukket den 2 år gamle aftale tilbage . /:*

sorry alle fejlene (;

• #2   23. nov 2006 jeg ville gå direkte til håndværker-rådet og klage over dårligt udført arbejde, for forhåbentligt har i vel valgt et ordentligt firma til jeres hus-renovering.
    hvis jeres bil bliver ved med at lave samme fejl ville jeg pr omgående skifte værksted.
    hvis du føler du tit er syg osv så er der nok kun en vej,nemlig doktoren.
    hvad angår mobil er det desværre et meget kendt problem med dårlige telefoner, især nyere telefoner med både kamera,video-optager, selv hente morgenbrød funktion osv, ingen tvivl om at jo mere de stopper i sådan en tlf jo str er chancen for at det går istykker. men det er pisse træls alligevel, men når du går ned med den skal du holde på din ret og kræve en ny.
    jeres p-bøde er der kun en i ka takke for og det er personen der har parkeret bilen

• #4   23. nov 2006 hej igen allesammen (:

johnny - ved ikke med det der håndværke ting , men med bilen , har vi været på 2 værkesteder i frankrig (brød selvføglelig sammen på ferien, på vej hjem , med 2 gange, hvor vi kun nåede at køre 1 time fra sidste værksted xD) og herhjemme er den på værksted der hvor vi købte den - peugeot. bilen er knap 2 år, - og vores sidste bil derfra var os en 'mandags' bil (; . nu vil vi have et andet mærke - selv synes jeg det skal være Audi , men det er de gamle pengepung vis ikke enig i smiley hahaha smiley
    og doktoren ? ham har jeg været ved 3 gange inden for en måneden , med ryggen, med forkølessår og seneste i tirsdags, med børnesår *ss*
    ja , efter regn kommer solen *ss* må gerne være snart , for det har nærmest stået på de sidste 1½ år smiley

de der plamager troede vi os kunne fjernes med eddike, - men nej . muren/fliselæggeren , har også forsøgt - men nej. vi vist noget frem til at det skal poleres ned, eller sådan noget , men sådan en maskine smiley øv .

• #5   23. nov 2006 hehe, det så straffen for at kører peugeot, så ka i lære det*GGG*

• #6   23. nov 2006 britta- du er så en af de heldige, hvis de peugeoter ikke går i stk brænder de jo istedet.
    jeg har trods alt indtil for 3 mdr siden bla solgt peugeot reservedele, så lidt viden på området har jeg da*SS*

Kommentér på:
alt går galt :(

Annonce