Er lige kommet hjem fra tandlægen {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft mange dårlige oplevelser med forskellige tandlæger. (jeg skal nok skåne jer for detaljerne)
For et par år siden flyttede jeg, og min tandlæge var 60km væk.
For 14 dage siden tog jeg mig sammen og fandt en tandlæge her hvor jeg bor.
Nu er jeg lige kommet hjem, halvt bedøvet i den ene side af hovedet, men med den mest positive oplevelse i kan forestille jer.
Min nye tandlæge er bare et hit...
Ikke noget med hiv og flå og bore uhæmmet.
Men derimod: Handsker, rolige hænder, hensynsfuld, og da hun var færdig med at bore, så sagde hun det til mig....
Det er en helt ny oplevelse for mig.
Og det gik faktisk ret hurtigt...
WOW, jeg er imponeret, ville lige dele denne oplevelse med jer.
Det er første gang at jeg roser en tandlæge. Jeg gik fra negativ og nervøs til positiv og med rank ryg.
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
jeg er bare så tandlægeskræk så det batter :O(
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
min tandlæger er stor-ryger og selv om han vasker hænder osv inden han jager grabben ind ind munden på mig lugter hans hænder af sur cigaret. nok også grunden til at tandlæger ikke bliver rige pga mig
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Jeg kender det også godt. Jeg har også bare haft så mange dårlige oplevelser ved tandlæger, også fordi jeg har en enorm tandlæge skræk, så det er vigtigt for mig, at det foregår stille og roligt.
Men her for 3 måneder siden var jeg også ved en ny tandlæge, og han var bare så sød og rar, og gjorde lige som du fortælle, fortalte hvad han gjorde og viste mig forskellige ting.
Så endelig har jeg haft en positiv oplevelse med at gå til tandlæge.... For ellers har jeg faktisk ikke haft det siden min børnetandlæge... efter vi flyttede til fyn har det været den ene dårlige tandlæge efter den anden.
Så nu holder jeg fast ved ham her resten af min tid.
Dejligt at høre der er andre som har haft det lige som mig, og godt du også har fået en god oplevelse....
Er lige kommet hjem fra tandlægen