{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Jeg er lige kommet hjem fra jagt... {{forumTopicSubject}}

- Og fik fire, velsmagende skovduer på tasken. Så nu skal der kigges efter dueopskrifter på nettet.

Jeg skal på jagt igen hver eneste weekend jeg kan (lørdag & søndag), til og med søndag d. 25. februar 2007.

Der bliver skudt efter krager, skader, skovduer (ringduer) og ræv.

Kattene er ellevilde med vingefjerene som jeg har plukket af en af duerne, og hopper og danser med dem i munden.

Potekram herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er lige kommet hjem fra jagt...
  • #1   5. nov 2006 Hehe, det må være hyggeligt at gå rundt i efterårsskoven, og nyde synet, samtidig med at man har girlpower nok til at skaffe sin egen aftensmad smiley

• #2   5. nov 2006 Jo, det er meget hyggeligt - netop derfor at jeg gør´ det... Og jeg ved at jeg kommer til at sove skønt i nat, for er allerede dødtræt efter alt den friske, kølige luft (og regnvejr).

Jeg glæder mig så meget til næste weekend, hvor jeg skal afsted igen begge dagene! *SSS*

Poteknus.

• #3   5. nov 2006 Jeg forstår godt at du glæder dig - min far er også jæger, og han elsker simpelthen at komme ud i naturen smiley

Jeg synes det er en skam, at jægere ofte bliver betragtet (af uvidende mennesker) som folk der bare plaffer alt og alle ned.
    Min far kommer ofte hjem uden at have skudt noget som helst, også selvom han har set flere dyr. Engang glemte han endda sit gevær, og vadede rundt i skoven alligevel smiley

Og så er der da engang kommet noget godt ud af hans jagtglæde - han fandt en efterladt kat ude i skoven, som han tog med hjem til mig. Det er mange år siden, og katten blev formidlet videre. Det reddede et liv smiley

Held og lykke med næste weekend Johanna. Håber du får en ligeså hyggelig tur som du har haft i dag smiley

• #4   5. nov 2006 Kender du nogen der har jagt eller hvordan har du fået muligheden?

• #5   5. nov 2006 Det er via Vallensbæk Jagtforening (eller andre år, andre jagtforeninger) at jeg kommer afsted på disse jagter, for ellers er jeg nødt til at leje jagten hos f. eks. Røgegård Jagtfarm, da jeg ikke selv har egen jagt. Før i tiden var jeg medlem af en jagtforening, men nu har jeg selv fundet disse jagter på internettet.

Poteknus.

• #6   5. nov 2006 Historien om min første hjort:

(link fjernet)

Poteklem.

• #7   7. nov 2006 Hej- ok, så det er os den alm måde- eller hvd man kan sige- undskyld jeg først kigger igen nu- lidt flabert, sorry.

Kommentér på:
Jeg er lige kommet hjem fra jagt...

Annonce