{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Kukkuk - jeg er lige her.. :) {{forumTopicSubject}}

Ja min pc synes lige at den ville ha en tår saftevand - så jeg har nu været uden PC i 1½ uge !!! :oO

Men jeg har endnu ikke født - har pt mange plukveer som niver godt - så det ville da passe mig fint at han snart kom ud... - har 13 dage tilbage til termin idag.. smiley

Tak for i efterlyste mig .. :))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kukkuk - jeg er lige her.. :)
  • #1   23. nov 2007 Majse for pokker da. Jeg har dælme tænkt meget på dig. Hvor er det dejligt at høre fra dig :-)))

• #2   23. nov 2007 smiley Tak May-Britt - Ja så godt at jeg blev efterlyst i en anden tråd... Men jeg har endnu ingen bebs ude .. - Dagene er lange lige nu synes jeg ... Har mange grimme plukveer - som mest af alt minder om alm veer - bare meget korte... : /

• #3   23. nov 2007 Det lyder velnok drøjt. Jeg kan godt forstå, du gerne vil have det overstået. Jeg har gået med mange tanker og tænkte at du måske havde født og stadig var på hospitalet, fordi den lille gut var i kuvøse.

Jeg døjede selv med rigtig mange plukkeveer, da jeg ventede nr. 2. De kan virkelig gøre ondt - ligesom efterveerne.

• #4   23. nov 2007 Nej ved det godt natasja - men forklar lige min gamle computer at den ikke kunne tåle saft... : /
    Hvilken er den anden tråd ?

Jeg skal til JM imorgen May-Britt - håber lidt på at hun vil løsne hinder på mig, han burde veje omkring 3200-3300 gram nu - så han må meget gerne komme ud i kulden nu ... Jeg sover hamrende dårligt om natten pga smerter, og mine arme sover helt op til albuerne... smiley

• #5   23. nov 2007 Hej Majse.

Vi var vist nogle stykker, der var begyndt at tro, at "lillebror" valgte at komme på Emils fødselsdag, selv om du jo har bedt ham vente!

Jeg er tilgengæld blevet "Mor" i dag til mine to små bamser, hvor af den ene ligger og kigger bedende op på mig. Må hellere give ham lidt opmærksomhed!

Dejligt at du er på banen igen!

• #6   23. nov 2007 Hihi - hold da op en efterlysning ...

Men ja det er den 6 december - men farmand mener at han kommer i næste weekend... Nu må vi se....

• #7   23. nov 2007 Py ha Majse, du må ikke sådan gøre os urolige smiley Dejligt at høre, at alt er vel smiley

Kommentér på:
Kukkuk - jeg er lige her.. :)

Annonce