av min ryg.. åhh smerte!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej..
jeg må lige af med dette her..
Igår var jeg til Jujitsu. og vi havde en af landets bedste kæmpere til at træne os.. teak wondo (staves?!) holdet fik lov at deltage, som vi ellers normalt ikk har lyst til at de skal...
Unde ropvarmning er der en fra Teak wondo klubben som ikk tager hensyn til hvor jeg står, og da han vil hoppe over en anden mand som mislykkes, får han sparket mig på rygsøjlen.. Jeg falder skrigende sammen på gulvet, og begynder at tude fordi det gør så ondt.. han vælger at ignorer mig og træner videre.
jeg blev hentet af en ambulance, men fik heldigvis konstateret at jeg ikk har brækket noget. men mien muskler er så hævede og hårde at de trykker på mien nerver fordi det hele er så spændt, så de kan ikk garanterer mig for at der ikk er sket noget.. men de regner ikk med det- HELDIGVIS!
Min træner hev fat i manden, og sagde at han skulle slappe af, for han var helt ukontrolleret, og voldsom.. desværre ønsler han nu at begynde i vores klub, m,en vi ønsker ikk folk som ham så vi ved ikk helt hvad vi gør..
Min chef påstod så idag at det var min egen skyld at det er sket fordi jeg går til den spor, men vi har færre skade ri vores klub end de har på et fodboldhold.. vi gå rmeget op i at det e rkontrollere´t det vi laver, og derfor ønsker vi ikk at have teak wondo klubben på besøg mere...
nu sidder jeg bare her og har ondt af mig selv fordi det gør så ondt:(
Hilsen Achena
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 46
Men sikke dog et dumt svin - bare et ignorere dig når du er faldet sammen på guvet...
Håber snart du er oven på igen - men pas nu på dig selv
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
kan godt forstille mig det har gjort sindsygt ondt, men jeg kan fortælle at min veninde engang blev sparkede dirkete i ryggen , (sad desværre på hesten der gjorde det s:) og hun faldte os skrigende sammen . Hun havde ondt i ryggen den første tid, men efter en månede var der ikke noget (:
Jeg håber ikke der er sket noget langvarig skader med din ryg . Det er virkelig surt at døje med en rygskade - især så ung.
Min egen rygskade, som jeg sandsygenligvis har for resten af livet, fik jeg som 13 årig, på mit fritids job. Jeg løftede sammen med en veninde, en mange, måske 30-40 flytte kasse, proppede til kanten med bøger. de er meget tunge, og så meget vægt er slet ikke lovligt, for små piger som vi var . :(( lorte arbejdsgiver. Jeg over meget at lægge sag an, da jeg tit har meget ondt i ryggen, og laver rygøvelser hver aften.
Go' bedring.
Knus .
jul 2006
jul 2006
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 45
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
har selv prøvet flere forskellige kampsporter, bla judo,karate,taek kvondo, capoiera, boksning,
jeg var/er for klodset til asiatiske kampsport arter, derfor har boksning været det jeg har udøvet mest.
mindes da jeg som 14 årig knægt gik til karate hos raffi liven her i århus, han syntes ikke jeg havde disciplin nok og gav mig en ordentlig omgang klø og dernæst blev jeg hældt ud af karate-skolen
av min ryg.. åhh smerte!!!!!