{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

jeg hader at læse den slags svineri! {{forumTopicSubject}}

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5088876.html

hvorfor i al verden, er der nogen der lader sig selv eller andre udvikle sig til, at blive så ondskabsfulde?! Jeg begriber det ikke.. Jeg kan forstå man til tider føler trang til at slå eller sparke et menneske - eller måske endda ligefrem ønske vedkommende ville stoppe med at trække vejret, når man er mest vred - men at nogen kan føle sådan, over for et væsen der ikke har skyggen af mulighed for at vide hvad eller hvorfor den skal straffes på den måde, og som slet ikke er i stand til at forsvare sig; det er ubegribeligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg hader at læse den slags svineri!
  • #1   13. okt 2006 WHAT........!!!! det kan jeg simpelthen ikke forstå nogen kan få sig selv til..... og nu er det så jeg kommer til at tænke på mange af de sager der har været oppe i øjeblikket... og der har det jo ikke været for at staffe katten men for egen morskabs skyld......... Jeg synes simpelthen af de der går sådan noget skal have samme tur.... Føj siger jeg bare...

Naja

• #3   13. okt 2006 Fy for h... sådanne mennesker burde have samme behandling. Fatter ikke hvad der driver folk, til at forgribe sig på et forsvarsløst dyr???:0(

Kommentér på:
jeg hader at læse den slags svineri!

Annonce